کد خبر : 1638279 | 30 شهریور 1398 ساعت 21:02 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

آگوئرو و ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر

آگوئرو، مهاجم آرژانتینی باشگاه منچستر سیتی، با گلزنی در بازی امشب تیمش مقابل واتفورد، موفق به ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر شد.

آگوئرو و ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستر سیتی در حالی امشب با نتیجه سنگین هشت بر صفر مقابل واتفورد به پیروزی رسید که سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی این تیم، موفق شد برای ششمین بازی متوالی برای تیمش گلزنی کند.

 

1436357

 


آگوئرو ۳۱ ساله طی پنج هفته اخیر لیگ برتر موفق شده بود هفت بار و در مقابل تیم های وستهام، تاتنهام، بورنموث، برایتون و نوریچ گلزنی کند. این هفته نیز واتفورد به ششمین قربانی متوالی این ستاره آرژانتینی در راه هشت گله شدنش در لیگ برتر تبدیل شد.


آگوئرو حالا با گلزنی در بازی امروز تیمش به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که توانسته در هر شش هفته ابتدایی این لیگ سخت و پرتنش موفق به گلزنی شود. 


همچنین سرخیو آگوئرو با گلی که امروز مقابل واتفورد به ثمر رساند، توانست تعداد گل های خود در ورزشگاه اتحاد را به عدد ۱۰۰ برساند که یک رکورد فوق العاده در تاریخ باشگاه منچسترسیتی محسوب می شود. آگوئرو با این گل حالا با ۸ گله زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس و بالاتر از تامی آبراهام، قرار گرفت.

دیدگاه‌ها