کد خبر : 1638645 | 01 مهر 1398 ساعت 13:20 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: نیمار می‌تواند از این هم بهتر باشد

بعد از پیروزی 1-0 پاری سن ژرمن مقابل لیون در لیگ فرانسه که با تک‌گل نیمار بدست آمد توماس توخل سرمربی PSG گفت از نیمار انتظار بیشتری دارد و او می‌تواند حتی بهتر از این کار کند.

توخل: نیمار می‌تواند از این هم بهتر باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه پاری سن ژرمن دیروز در هفته ششم لیگ فرانسه در دیداری حساس به مصاف لیون رفت و موفق شد با گل دیرهنگام نیمار به پیروزی برسد، توماس توخل، سرمربی PSG ضمن ستایش از عملکرد نیمار در این بازی گفت از ستاره برزیلی انتظار بیشتری دارد و می‌داند که او می‌تواند حتی بهتر از این کار کند.

 

1436935

 

توخل بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نیمار می‌تواند از این هم بهتر کار کند. این دومین یا سومین بازی او در چهار ماه اخیر بود".

 

سرمربی PSG در ادامه گفت:" نیمار می‌تواند بهتر کار کند و بهتر کار خواهد کرد چرا که در آینده ظرفیت فیزیکی‌اش افزایش خواهد یافت. ولی نیمار هر شرایطی داشته باشد همیشه نیمار است و دائم به فکر حرکت رو به جلو و حمله به سمت دروازه حریف است".

 

توخل در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" ما در بازی‌های سخت به بازیکنانی مثل نیمار نیاز داریم تا در موقعیت‌های تک به تک خود را نشان داده و تفاوت‌شان را به رخ بکشند".

 

دیدگاه‌ها