کد خبر : 1638849 | 02 مهر 1398 ساعت 13:20 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش برای یونایتد: رهایی پوگبا از مصدومیت

اعلام رهایی پل پوگبا از بند مصدومیت و حضور او در بازی حساس هفته آینده یونایتد و آرسنال در لیگ برتر، هواداران یونایتد را خوشحال و امیدوار کرده است.

خبر خوش برای یونایتد: رهایی پوگبا از مصدومیت

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیسی، پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد از بند مصدومیت رهایی یافته و آماده ورود به ترکیب یونایتد از بازی هفته آینده این تیم با آرسنال در لیگ برتر است. انتظار می‌رود سولسشر در بازی فردا با روچدیل در جام اتحادیه، پوگبا را دقایقی به میدان بفرستد و در بازی دوشنبه آینده با آرسنال او را به صورت کامل به میدان بفرستد.

 

1430164

 

پوگبا از چندی پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا حتی نتوانست برای حضور در مقدماتی یورو2020 به تیم ملی کشورش فرانسه ملحق شود و بعد از وقفه بازی‌های ملی هم تا کنون نتوانسته با پیراهن یونایتد به میدان برود.

 

با وجود انتقادهای زیادی که از عملکرد پل پوگبا در ماه‌های اخیر شده ولی این ستاره فرانسوی همچنان مهره بسیار مهمی برای این تیم است و وقتی در میدان حضور ندارد غیبتش به شدت احساس می‌شود. سولسشر و شاگردانش بعد از شکست 2-0 مقابل وستهام به انگیزه نیاز دارند و ورود پوگبا به ترکیب می‌تواند انگیزه‌ای باشد که یونایتد در به در به دنبالش می‌گردد.

 

 

 

دیدگاه‌ها