کد خبر : 1639078 | 03 مهر 1398 ساعت 13:00 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست مالی پوگبا از یونایتد برای تمدید قرارداد

بر اساس گزارش‌ها پل پوگبا قصد دارد از منچستریونایتد تقاضا کند برای تمدید قراردادش با این باشگاه دستمزد سالانه او را به 35 میلیون پوند افزایش دهد.

درخواست مالی پوگبا از یونایتد برای تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی رئال مادرید از پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد خواسته که از تمدید قرارداد خود با این تیم خودداری کند چرا که در این صورت شیاطین سرخ در ماه ژانویه یا تابستان آتی چاره‌ای جز فروش او نخواهند داشت و رئال می‌تواند پوگبا را به مادرید منتقل کند. ولی این گزارش می‌گوید پوگبا قصد دارد به یونایتد اعلام کند  حاضر است در صورت افزایش دستمزد سالیانه‌اش به 35 میلیون پوند با تمدید قرارداد موافقت کند.

 

1433755

 

یونایتد این اواخر در تلاش بوده پوگبا را برای تمدید قرارداد مجاب کند. بر اساس گزارش‌ها مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا به زودی با مدیران یونایتد دیدار خواهد کرد و از آنها می‌خواهد که دستمزد او را به سالی 35 میلیون پوند افزایش دهند. در این صورت پوگبا حاضر خواهد شد پای امضای قرارداد جدید با یونایتد بنشیند.

 

قرارداد پوگبا با یونایتد در سال 2021 به پایان می‌رسد و رئال به همین خاطر از پوگبا خواسته از تمدید قراردادش صرفنظر کند. چرا که با شرایط فعلی یونایتد در ماه ژانویه یا تابستان آتی چاره‌ای جز فروش او نخواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها