کد خبر : 1639564 | 05 مهر 1398 ساعت 14:16 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

نگفته بودم فصل آسانی پیش رو داریم

سولسشر: پوگبا احتمالا به آرسنال نمی رسد

سرمربی منچستریونایتد به وضعیت نه چندان خوب تیمش از حیث تعداد مصدومان اشاره کرد و گفت که مصدومیت پوگبا تشدید شده است.

سولسشر: پوگبا احتمالا به آرسنال نمی رسد

به گزارش "ورزش سه"، وقتی فصل جدید لیگ برتر شروع شد و منچستریونایتد توانست در هفته اول با 4 گل چلسی را از پیش رو بردارد، بسیاری تصور کردند که اوضاع شیاطین سرخ کاملا متفاوت با فصل گذشته خواهد بود اما پس از گذشت 6 هفته منچستر دو برد، دو تساوی و دو شکست را تجربه کرده و با هشت امتیاز در مکان هشتم قرار دارد. یونایتد پس از شکست در زمین وستهام دوشنبه پیش رو باید به مصاف آرسنال آماده این روزها برود.

 

 

1436596

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد که این روزها شایعات برکناری اش بیشتر از گذشته شنیده می شود و از گزینه های مختلفی در مورد جانشینی او نام برده شده است به خبرنگاران گفت:« هرگز نگفتم فصل راحتی پیش رو داریم. می دانستم که بالا و پایین و فراز و نشیب هایی خواهیم داشت. وقتی در مسابقه‌ای می‌بازیم، باید به خودمان و کاری که در حال انجام آن هستیم اعتماد داشته باشیم، باید به هدف نهایی نگاه کنیم و بر اساس اصولی که به آن‌ها باور داریم پیش برویم.

امکان پیروزی در هر مسابقه‌ای در لیگ برتر وجود دارد و البته امکان باخت هم هست. همه چیز بر حسب کوچک‌ترین جزییات مشخص می‌شود. گاهی بعد از یک برد خندان به نظر می‌رسید و گاهی پس از یک شکست عصبانی هستید. باید تصویر درستی از خود ارائه کنید.

 چیزی که رسانه‌ها در مورد سایر تیم‌ها، من یا منچستریونایتد می‌نویسند برایم اهمیت ندارد زیرا تمرکز ما روی کاری که باید انجام دهیم، یعنی پیشرفت کردن قرار دارد. خواندن نشریات نظرم را عوض نمی‌کند.

می‌توانید میزان پیشرفت ما در فاز تدافعی و جایی که با خرید ون بیساکا و هری مگوایر هزینه زیادی برای آن کردیم را ببینید. فرصت‌های زیادی به حریفان نمی‌دهیم و گل‌های زیادی دریافت نمی‌کنیم. از جنبه دیگر که مربوط به مسائل تهاجمی باشد، مشکلاتی در زمینه مصدومیت پوگبا، آنتونی و مارکوس داشته‌ایم و باید بگویم که بدشانس بوده ایم.»

 

 

1438079

 

 

سولسشر همچنین تایید کرد که مشکل مچ پای پوگبا شدت یافته و او احتمالا بازی با آرسنال را از دست خواهد داد. او پس از چند هفته دوری از میادین، چهارشنبه گذشته برابر روچدایل 90 دقیقه در میدان بود:« او در شرایطی بازی را تمام کرد که مچ پایش تحت تاثیر یک ضربه، متورم شده بود. در حال حاضر مشخص نیست بتواند به بازی دوشنبه برابر آرسنال برسد.»

 

بدون شک غیبت پوگبا می تواند خبر بدی برای یونایتدی باشد که سعی دارد به روند پیروزی برگردد. امکان حضور مارسیال و راشفورد برابر آرسنال هم در هاله ای از ابهام قرار دارد. سولسشر در این رابطه گفت:« داشته های ما همین است و باید با آن کنار بیاییم. راشفورد و مارسیال احتمالا تا پیش از وقفه بازی های ملی برنخواهند گشت اما قرار نیست در نبود این بازیکنان ناامید شویم. فیل جونز و دالوت نیز در شرایط بازی نیستند ضمن اینکه وضعیت لوک شاو بهتر شده و شاید قبل از وقفه بازی های ملی به میادین برگردد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها