کد خبر : 1638867 | 02 مهر 1398 ساعت 13:52 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال در نقل و انتقالات ژانویه فعال نیست

مدیر باشگاه آرسنال می‌گوید این تیم در فرصت نقل و انتقالاتی ژانویه فعالیت زیادی نخواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد بازیکن چندانی به خدمت بگیرد.

آرسنال در نقل و انتقالات ژانویه فعال نیست

به گزارش "ورزش سه"، وینای ونکاتشام مدیر باشگاه آرسنال می‌گوید این باشگاه لندنی در فرصت نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه پیش رو فعالیت زیادی نخواهد داشت. این باشگاه در فصل تابستان هزینه‌های زیادی در بازار نقل و انتقالات کرده و سنت قدیمی خود مبنی بر عدم ولخرجی و تمایل به استفاده از بازیکنان جوان را شکست.

 

1435743

 

نیکلاس پپه با شکستن رکورد خریدهای باشگاه آرسنال با قراردادی 72 میلیون پوندی از لیل راهی امیریتس شد تا نشان دهد سیاست آرسنال تغییر کرده و این باشگاه حالا ابایی از هزینه کردن برای خرید بازیکنان مورد نظرش ندارد.

 

ولی وینای ونکاتشام مدیر آرسنال در گفتگو با بلومبرگ می‌گوید باشگاه در ژانویه فعالیت زیادی در نقل و انتقالات نخواهد کرد. او در این باره گفت:" ما در طول تابستان فعالیت زیادی کرده‌ایم و همیشه فصل تابستان را پنجره نقل و انتقالات اصلی می‌دانیم. ما در تابستان بسیار فعالانه در بازار شرکت کردیم و چند بازیکن جدید جذب کردیم که به آنها واقعا امیدواریم. ما عمدتا بازیکنان جوان را هدف می‌گیریم که بدانیم می‌توانند پیشرفت کنند و در آینده سالها در تیم ما بمانند".

 

مدیر آرسنال در ادامه گفت:" اما در مورد ژانویه باید صبر کنیم تا موعد نقل و انتقالات آن فصل از راه برسد. ولی ما رویهم‌رفته همیشه در فصل تابستان در بازار فعال‌تر هستیم".

 

دیدگاه‌ها