کد خبر : 1638887 | 02 مهر 1398 ساعت 15:20 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: مسی بازیکن سال؟ مراسم را ندیدم!

زین‌الدین زیدان حاضر نشد در مورد انتخاب مسی به عنوان بازیکن سال فیفا اظهارنظر کند.

زیدان: مسی بازیکن سال؟ مراسم را ندیدم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که پس از شکست سنگین ازپی اس جی در بحران فرو رفته بود، یکشنبه شب در زمین سویا موفق به پیروزی 0-1 شد تا نه تنها از زیر فشار فزاینده انتقادات خارج شود که به رتبه دوم جدول  لالیگا هم رسیده و تنها با تفاضل گل کمتر از بیلبائو در رده دوم جای بگیرد. رئال خود را برای بازی فردا شب مقابل اوساسونا مهیا می‌کند.

 

 

1436853

 

 

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت: «احساس قدرت می‌کنم و خودم را قوی می‌بینم. مثل زمانی که بازی می‌کردم، الان به عنوان مربی نیز سعی دارم همیشه 100 درصد توانم را بگذارم. بازی‌هایی را به یاد دارم که برای رئال مرگ و زندگی بودند و تمام توان‌مان را در زمین می‌گذاشتیم. حالا هم هیچ تفاوتی نکرده است. اوساسونا من را نگران نمی‌کند ولی در لالیگا تیم‌های خوب زیادی داریم که اوساسونا یکی از آنهاست. در این فصل آنها شکست نخورده‌اند و اعتماد به نفس بالایی دارند. اوساسونا تیم منسجمی است و  می‌دانم که چگونه بازی می‌کنند. همه تیم‌های لالیگا خوب هستند و هر بازی را باید کاملا جدی گرفت.»

 

مصدومیت مندی و تعدد مصدومان: «بازی فردا برای ما مهم است و باید ترکیب بازی با سویا را تکرار می‌کردم. مندی شرایط خوبی داشت و از او راضی بودم و الان ناراحتم که او مصدوم شده است. تعدد مصدومان باعث نگرانی من نمی‌شود ولی واضح است که از این بابت ناراحتم. بازی‌های زیادی در پیش است و بازیکنان خوبی در اختیار دارم. مصدومان باید صبور باشند و با آسودگی خاطر دوران بهبودی را سپری کنند.»

 

 

1433256

 

 

خامس: «بازیکن خوب همیشه خوب است و این را قبلا هم گفته‌ام. خامس یکی از ماست و در مجموعه‌ای که 25 بازیکن حضور دارند، یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین‌ها محسوب می‌شود. او هم مثل هم تیمی‌هایش سعی دارد بهترین بازی‌ها را برای رئال انجام دهد.»

 

ایسکو، مودریچ و مارسلو:« همه در حال بهتر شدن هستند و به زودی به تیم ملحق خواهند شد. البته نمی‌توانم زمان دقیقی برای بازگشت‌شان اعلام کنم.»

 

گرت بیل: «او کاملا به تیم متعهد است مثل سایر هم تیمی‌هایش. بیل می‌خواهد بهترین بازی‌ها را انجام دهد. او بازیکن بزرگی است و به ما کمک فراوانی کرده و خواهد کرد. برابر سویا چه در حمله و چه در دفاع نقش مهمی ایفا کرد. وقتی بیل خوب باشد شرایط تیم نیز بهتر خواهد بود.»

 

 

1437158

 

 

اننتقادات غیرمنصفانه: «وقتی می‌بازیم من باید اخراج شوم و وقتی می‌بریم، شرایط برعکس می‌شود. همیشه همین‌طور بوده است.»

 

جوایز بِست فیفا :« از حضور 4 بازیکنم در تیم منتخب خوشحالم. البته در مورد شایستگی آنها اظهارنظر نمی‌کنم. شاید فصل گذشته برخی وضعیت خیلی خوبی نداشتند ولی این به آن معنا نیست که بازیکنان خوب و باکیفیتی نیستند.»

 

مسی بازیکن سال:« نه مراسم را دیدم و نه شنیدم. کسانی که رای می‌دهند، بهترین را هم انتخاب می‌کنند.»

 

انتقادات به دوپونت مربی بدنساز رئال: «چیزی تغییر نکرده و باید بگویم که دوپونت سابقه درخشانی دارد و یک مربی بدنساز کاملا حرفه‌ای و باسابقه است. من به دستیارانم اعتقاد کامل دارم. او سابقه بسیار درخشانی در کارش دارد.»

دیدگاه‌ها