کد خبر : 1638973 | 02 مهر 1398 ساعت 21:46 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

دمبله و مانژوکیچ، اهداف اصلی یونایتد در زمستان

سایت گل در گزارشی مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد در زمستان پیش رو همه تلاش خود را برای جذب عثمان دمبله و ماریو مانژوکیچ خواهد کرد.

دمبله و مانژوکیچ، اهداف اصلی یونایتد در زمستان

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد این روزها از فقدان بازیکنان تعیین کننده در نقاط مختلف زمین رنج می برد و همین موضوع را می توان یکی از اساسی ترین دلایل ناکامی های این تیم طی هفته های اخیر برشمرد.


شیاطین سرخ که در تابستان گذشته تنها هری مگوایر را به عنوان یک خرید بزرگ جذب کردند، حالا و پس از مصدومیت مارکوس رشفورد، در فاز هجومی نیز احساس ضعف شدیدی می کنند.

 

1428185


بر همین اساس لحظاتی پیش سایت گل در گزارشی اعلام کرد که باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد در بازار نقل و انتقالاتی زمستانی فعالیت گسترده ای داشته باشد تا به نوعی نقاط ضعف خود را برطرف کند.


این سایت در ادامه عثمان دمبله،ستاره فرانسوی بارسلونا، را به عنوان هدف اصلی یونایتد برای تقویت خط حمله خود مطرح کرده است و اعلام کرده این باشگاه می خواهد به هر شکل که شده عثمان دمبله را در زمستان جذب کند.


همچنین سایت گل در ادامه به گزینه دیگر یونایتد برای تقویت خط حمله خود اشاره کرده است و از ماریو مانژوکیچ کروات به عنوان دیگر هدف نقل و انتقالاتی زمستانی شیاطین سرخ نام برده است. منچستر یونایتد هم اکنون با تنها هشت امتیاز در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

دیدگاه‌ها