کد خبر : 1639016 | 03 مهر 1398 ساعت 10:00 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت گواردیولا از درخشش مدافعین جوان سیتی

پپ گواردیولا بعد از پیروزی سیتی مقابل پرستون و صعود به مرحله یکچهارم جام اتحادیه از عملکرد تیمش و به خصوص دو مدافع جوان این تیم که در بازی درخشیدند ستایش کرده و آنها را استثنایی خواند.

رضایت گواردیولا از درخشش مدافعین جوان سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیروز در جام اتحادیه انگلیس به مصاف پرستون رفت و با پیروزی 3-0 مقابل این تیم به مرحله یکچهارم این جام راه یافت. در پایان بازی پپ از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد ولی بیش از هر چیز از دو بازیکن جوان خود در این بازی اریک گارسیا و تیلور هاروود بلیس که در خط دفاع بازی می‌کردند تمجید کرده و از آنها به عنوان فوتبالیست‌هایی استثنایی یاد کرد.

 

1437370

 

بحران مصدومیت مدافعین سیتی که آیمریک لاپورت و جان استونز را زمینگیر کرده در آستانه بازی دیروز باعث شده بود گواردیولا تنها نیکلاس اوتامندی را به عنوان دفاع وسط باتجربه در اختیار داشته باشد. ولی گواردیولا به دو بازیکن جوانش گارسیا و هاروود بلیس فرصت داد و در پایان بازی گفت این دو مدافع جوان نشان دادند که در ادامه فصل می‌توانند گزینه‌های جدی بازی در خط دفاع برای سیتیزن‌ها باشند.

 

گواردیولا در پایان بازی گفت:" ما در مقابل تیمی مثل پرستون که در رقابتهای چمپیونشیپ رتبه سوم جدول را در اختیار دارد عملکرد خیلی خوبی داشتیم. ما در این بازی خیلی خوب کار کردیم".

 

پپ در ادامه گفت:" من از عملکرد اریک گارسیا و تیلور هاروود بلیس در خط دفاعی خیلی راضی‌ام. آنها به ما خیلی کمک کردند. آنها حرکات ترکیبی زیادی انجام داده و با هم خیلی عالی هماهنگ شدند. آنها در آکادمی سیتی هر هفته با هم بازی کرده‌اند. آنها انسانهایی استثنایی هستند که ذهنیت عالی‌ای دارند. من از درخشش آنها واقعا راضی و خوشحالم".

 

دیدگاه‌ها