کد خبر : 1639022 | 03 مهر 1398 ساعت 10:10 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

مراقب باشید؛ تخلفی باشد شدید برخورد می کنیم

اولتیماتوم کمیته انضباطی به پرسپولیس و سپاهان

در آستانه جدال حساس و پرحاشیه دو تیم مطرح تهران و اصفهان در ورزشگاه آزادی کمیته انضباطی به عوامل هر دو باشگاه و طرفداران آنها اولتیماتوم داد.

اولتیماتوم کمیته انضباطی به پرسپولیس و سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاقات تلخی که در بازی های فصل گذشته پرسپولیس با سپاهان رقم خورد و حاشیه های این اتفاقات دامن گیر فوتبال باشگاهی ایران و سلامت طرفداران شد، رئیس کمیته انضباطی در فاصله 48 ساعت تا رویارویی دو تیم در هفته پنجم لیگ برتر به آنها هشدار دارد که دقت لازم را داشته باشند تا جدال تماشایی و بدون حاشیه ای داشته باشند.


اسماعیل حسن زاده با اشاره به این که کمیته انضباطی به دنبال تامین سلامت بازی های لیگ است به عوامل و طرفداران دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان اولتیماتوم داد که فردا تمامی حرکات آنها رصد می شود. او گفت:« ما ماموریم رای منصفانه، عادلانه و متناسب بدهیم مسلما در اسپانیا هم تمهیدات بازی بارسلونا و رئال مادرید با دیگر بازی ها فرق می کند از همین رو برای بازی سپاهان و پرسپولیس که مهمترین بازی این هفته است و خواهش من از عوامل تیم، بازیکنان و هواداران این است همکاری کنند تا بازی خوب و بدون حاشیه ای داشته باشیم اگر این طور نباشد تنبیه شدید خواهیم داشت».

دیدگاه‌ها