کد خبر : 1639093 | 03 مهر 1398 ساعت 13:50 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: دوران پیش‌فصل علت نتایج ضعیف بارسا است

جرارد پیکه، ستاره بارسلونا علت نتایج ضعیف این تیم در فصل جدید را برنامه شلوغ تیم در دوران پیش‌فصل دانسته و می‌گوید سفرهای متعدد بازیکنان بارسا را خسته کرده است.

پیکه: دوران پیش‌فصل علت نتایج ضعیف بارسا است

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، ستاره بارسا می‌گوید برنامه شلوغ و خسته‌کننده این تیم در دوران پیش‌فصل عامل شروع بد و نتایج ضعیف بارسا در شروع فصل جدید بوده است.

 

1437469

 

بارسلونا تا اینجا در فصل جدید لالیگا سه پیروزی، دو باخت و یک تساوی بدست آورده است. پیروزی دیشب مقابل ویارئال برای بلوگرانا نتیجه خوشحال‌کننده‌ای بود و باعث شد این تیم به ادامه فصل امیدوارتر شود. جرارد پیکه اما می‌گوید دلیل مشکلات این تیم در شروع فصل برنامه بد دوران پیش‌فصل بوده است.

 

پیکه، دفاع وسط بارسلونا گفت:" دوران پیش‌فصل به ما کمکی نکرد. ما خیلی سفر کردیم ولی خب ما بارسا هستیم و هیچ بهانه‌ای از ما پذیرفته نیست".

 

جرارد پیکه در ادامه صحبتهایش گفت:" ما باید برنده شویم. نتیجه امروز و پیروزی مقابل ویارئال خیلی خوب بود. پیروزی در این بازی برای ما مهم بود چون در غیر اینصورت از تیمهای صدرنشین جدا می‌شدیم. ما وقتی هر دو گل را زدیم کمی عقب کشیدیم ولی مهم برای ما این بود که سه امتیاز این بازی را بدست بیاوریم".

 

دیدگاه‌ها