کد خبر : 1639099 | 03 مهر 1398 ساعت 14:19 | 89K بازدید | 0 دیدگاه

سجاد آقایی شاکی از یارکشی و اخراج از تمرین

سجاد آقایی که به شیوه یارکِشی در تمرین استقلال معترض بود با دستور استراماچونی از تمرینات کنار گذاشته شد.

سجاد آقایی شاکی از یارکشی و اخراج از تمرین 

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایرنا ، اگرچه استراماچونی تا این‌جای مسابقت لیگ برتر با استقلال نتایج خوبی نگرفته و با کسب دو امتیاز از چهار مسابقه تیمش در مکان پانردهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد اما به نظم و انضباط تیمی و اصول اخلاقی اش پایبند بوده است.

 

در بازی تمرینی استقلال دستیار استراماچونی نقرات دو تیم را انتخاب و به بازیکنان دو تیم زرد و آبی کاور می‌داد. سجاد آقایی آخرین بازیکنی بود که از سوی عمر دانسی کاور گرفت. بازیکن جوان آبی‌پوشان که در این فصل کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده از این که چرا زودتر از او نفرات جوان تری کاور گرفته‌اند ناراحت شد و به جای ادامه تمرین راهی رختکن شد.

 

استراماچونی که از این اتفاق بسیار ناراحت و عصبانی شده بود به سرپرست استقلال اعلام کرد سجاد آقایی از این پس به جای حضور در تمرینات استقلال باید در تمرینات امیدها شرکت کند.البته از اردوگاه استقلال خبر می‌رسد آقایی ظرف روزهای آینده به تمنرینات گروهی استقلال باز خواهد گشت البته به شرطی که مدتی زیر نظر رضا حسن زاده با امیدهای استقلال تمرین کند.

 

استراماچونی پیش از شروع فصل رضا کریمی، آرمین سهرابیان و روح‌الله باقری را به دلیل درگیری لفظی در هنگام برگزاری بازی دوستانه با نیروی زمینی کنار گذاشت و تلاش مسولان استقلال برای راضی کردن وی از انجام این کار نتیجه‌ای نداشت تا نفرات خاطی با جدایی از جمع آبی پوشان پایتخت پیراهن تیم‌های دیگری را بپوشند.

دیدگاه‌ها