کد خبر : 1639474 | 04 مهر 1398 ساعت 20:27 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

بحران مصدومیت رئال در آستانه دربی مادرید

روزنامه مارکا در گزارشی وضعیت مصدومان رئال را در آستانه دربی مادرید مورد بررسی قرار داد.

بحران مصدومیت رئال در آستانه دربی مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از ابتدای این فصل با مصدومیت های پیاپی بازیکنان خود مواجه بوده است و زین الدین زیدان نتوانسته تا به این جا یک تیم کامل و بدون مصدوم را در اختیار داشته باشد. تیبو کورتوا، سرخیو راموس، مارسلو، فرلان مندی، ادن هازارد، ایسکو، لوکا مودریچ، خامس رودریگز و رودریگو گوئس در این فصل دچار مصدومیت شده اند. اتفاقی که پس از گذشت تنها یک ماه از شروع فصل بسیار عجیب به نظر می رسد.


در چنین شرایطی، کهکشانی ها در بازی حساس روز شنبه مقابل اتلتیکو مادرید نیز غایبانی به دلیل مصدومیت خواهند داشت.

 

1433788

 


مارکا در گزارشی به روند ریکاوری بازیکنان مصدوم رئال مادرید اشاره کرده است و نوشته:" روند ریکاوری لوکا مودریچ و ایسکو به خوبی طی شده و این دو بازیکن به طور کامل از بند مصدومیت رهایی یافته اند و هیچ مشکلی برای حضور در دربی مادرید نخواهند داشت. همچنین با وجود این که مارسلو در روند درمانی خود پیشرفت زیادی داشته است اما حضورش در مقابل اتلتیکومادرید بعید به نظر می رسد. فرلان مندی نیز به طور قطع دربی را از دست خواهد داد."


با توجه به این اخبار زیدان باید تیمش را بدون مدافع چپ تخصصی به زمین بفرستد و احتمالا ناچوفرناندز در این پست بازی خواهد کرد. رئال مادرید صدر نشین شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه وندامتروپولیتانو به مصاف اتلتیکومادرید رده دومی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها