کد خبر : 1639635 | 06 مهر 1398 ساعت 09:15 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه برشا به خاطر توهین به ستاره بوسنیایی یووه

باشگاه ایتالیایی برشا به دلیل توهین‌های نژادپرستانه هوادارانش به میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس به بسته شدن بخشی از ورزشگاهش به روی تماشاچیان محکوم شد.

جریمه برشا به خاطر توهین به ستاره بوسنیایی یووه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ایتالیایی برشا به دلیل آنکه هوادارانش در جریان دیدار این تیم مقابل یوونتوس، علیه میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس شعارهای نژادپرستانه سر داده بودند به بسته شدن بخشی از ورزشگاه خانگی این تیم به روی تماشاچیان محکوم شد.

 

1438156

 

پیانیچ در جریان پیروزی 2-1 یوونتوس مقابل برشا در روز سه‌شنبه گذشته گل پیروزی‌بخش بیانکونری را به ثمر رساند ولی با شعارهای نژادپرستانه از سوی هواداران برشا روبرو شد. هواداران برشا علیه پیانیچ شعارهای "زینگارو" سر دادند که در زبان ایتالیایی به معنای کولی است. پیانیچ که ملی‌پوش اهل بوسنی و هرزگوین است بعد از آن بازی در اینستاگرام خود شعارهای نژادپرستانه در خانه برشا را به شدت محکوم کرد.

 

1438155

 

کمیته انضباطی سری آ دیروز جمعه اعلام کرد که بخش شمالی ورزشگاه برشا به دلیل این توهین نژادپرستانه در یک بازی خانگی بدون تماشاچی خواهد بود و هواداران اجازه ورود به این قسمت از ورزشگاه خانگی برشا را پیدا نخواهند کرد. هر چند این مجازات فعلا به مدت 12 ماه به  حالت تعلیق درآمده است.

 

دیدگاه‌ها