کد خبر : 1639702 | 06 مهر 1398 ساعت 17:28 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

رئال با تکرار رکورد ده ساله به دربی رسید

10سال از آخرین باری که در دو بازی متوالی به سمت دروازه رئال شوتزنی نشد، گذشته بود اما برابر سویا و اوساسونا این اتفاق تکرار شد.

رئال با تکرار رکورد ده ساله به دربی رسید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست سنگین در زمین پی اس جی موفق شد در لالیگا به دو پیروزی ارزشمند دست یابد تا در بهترین شرایط روحی به دربی مادرید برسد.

 

 

1437647

 

 

رئال پس از 10 سال برای اولین بار به حریفش اجازه نداد تا شوتی به دروازه اش شلیک کند. در بازی با سویا و اوساسونا که رئال به ترتیب 0-1 و 2-0 به پیروزی رسید، دروازه بان های رئال مجبور به واکنش جدی نشدند. برابر سویا تیبو کورتوا درون دروازه بود و برابر اوساسونا هم آرئولا نمایش خوبی داشت. از فصل 10-2009 سابقه نداشت که به دروازه رئال شوتی زده نشود. در آن فصل آلکورکن و راسینگ نتوانسته بودند به سمت دروازه رئال شوتزنی کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که زیدان در دو بازی برابر سویا و اوساسونا تقریبا دو ترکیب متفاوت را به زمین فرستاد با این حال رئال متحد و منسجم در امور دفاعی ظاهر شد. در بازی برابر سویا ستاره هایی چون بیل، ادن هازارد، خامس و کریم بنزما در ترکیب بودند ولی برابر اوساسونا به میلیتائو، وینیسیوس، فده والورده و لوکا یوویچ بازی رسید.

 

 

1436842

 

 

تا پیش از بازی با سویا و اوساسونا رئال در 5 بازی 9 گل دریافت کرده بود اما حالا با امنیت بیشتر در دفاع به دربی رسیده است. کمتر کسی تصور می کرد که پس از شکست 3-0 برابر پی اس جی، رئال در دو بازی برابر سویا و اوساسونا از لحاظ دفاعی به چنین نظم و هماهنگی خاصی دست یابد.

زیدان دلیل اصلی شکست از پی اس جی را کمبود جدیت و سختکوشی عنوان کرده بود و نمایش تیمش در دو بازی اخیر نشان داد که زیزو روی نقطه ضعف درستی دست گذاشته بود.

 

دیدگاه‌ها