کد خبر : 1640116 | 08 مهر 1398 ساعت 09:24 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ستاره 36ساله فرانسوی در سن‌سیرو

شلیک ریبری به قلب میلان

فرانک ریبری 36ساله با پیراهن تیم ایتالیایی فیورنتینا دیشب در جریان پیروزی 3-1 این تیم مقابل آث میلان مهمترین نقش را داشت تا عملا یک‌تنه فشارها با جامپائولو سرمربی میلان را به مراتب بیشتر کند.

شلیک ریبری به قلب میلان

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری، ستاره فرانسوی کهنه‌کار و 36ساله که پس از سالها درخشش در آلمان با پیراهن بایرن مونیخ از ابتدای فصل جاری به ایتالیا آمده و به فیورنتینا پیوسته دیشب در دیدار این تیم مقابل آث میلان نمایشی درخشان داشت و عملا یک تنه شکست 3-1 روسونری را رقم زده و کاری کرد سرنوشت جامپائولو، سرمربی این فصل میلان به مویی بند شود.

 

1438771

 

جامپائولو از زمانی که هدایت میلان را بدست گرفته تنها شش بازی با این تیم در سری آ حضور داشته ولی عملکرد بی جان و کم‌رمق میلان و تجربه کردن چهارمین شکست در سری آ باعث شد در ایتالیا همه به این فکر بیفتند که شایعات درباره او بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده و مدیران میلان به احتمال زیاد در آستانه قطع همکاری با این مربی سابق سامپدوریا هستند.

 

ولی کسی که دیشب مهمترین نقش را در شکست سنگین میلان و پیش رانده شدن جامپائولو به آستانه اخراج بازی کرد یک فرانسوی 36 ساله بود: فرانک ریبری. کسی که روی گل اول فیورنتینا حرکت اول را او آغاز کرد تا بعد از برگشت دادن توپ توسط دوناروما، سنگربان میلان، بازیکنان این تیم مرتکب خطای پنالتی شده و اریک پولگار در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی دروازه روسونری را باز کند.

 

1438770

 

تاثیرگذاری قطعی ریبری در این بازی به همینجا ختم نشد. در دقیقه 55 خطای ماتئو موساکیو روی ریبری باعث شد او از زمین اخراج شود تا میلان مجبور شود 35 دقیقه 10 نفره در مقابل ریبری و یارانش بایستد. ستاره کهنه‌کار فرانسوی در دقیقه 78 هم کار را تمام کرد تا این شکست سنگین برای میلان بیش از هر کس دیگری به نام او ثبت شود.

 

1438772

 

ریبری 36ساله نشان داد که با این سن و سال همچنان در دنیای فوتبالیست‌ها مثل یک اتوموبیل رولزرویس جاافتاده می‌درخشد. در طول بازی بارها صحنه‌هایی اتفاق افتاد که گویی توپ با چسب به پاهای او چسبیده بود. ستاره فرانسوی بارها و بارها به راحتی از مدافعین میلان گذشت و دروازه این تیم را با تهدید روبرو کرد.

 

1438773

 

انرژی و پرتحرک بودن کیه‌زا که در خط حمله فیورنتینا در کنار ریبری کار می‌کرد باعث شده بود که ستاره کهنه‌کار همیشه فرصت‌ها و فضاهایی برای خودنمایی پیدا کند. ریبری دیشب آنقدر سرحال و شاداب بود که حتی وقتی گل سوم را در خانه میلان به ثمر رساند از سوی هواداران روسونری تشویق شد.

 

دیدگاه‌ها