کد خبر : 1640273 | 08 مهر 1398 ساعت 18:50 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان 3 - خیبر خرم آباد 0؛

جام‌حذفی/ صعود مقتدرانه شاگردان امیر در خرم آباد

سپاهان با سه گل تبریزی، کیانی و قربانی صعودی آسان به مرحله بعدی رقابت ها داشت. این نتیجه نشان می دهد که طلایی پوشان در شرایط بسیار خوبی به سر می برند.

جام‌حذفی/ صعود مقتدرانه شاگردان امیر در خرم آباد

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز و از ساعت 16:30 دقیقه در شرایطی در ورزشگاه تختی خرم آباد مقابل حریف دسته دومی خود صف آرایی کرد، که استقبال بسیار خوبی از این مسابقه به عمل آمد و هواداران خرم آبادی، تقریبا تمام صندلی های ورزشگاه را پر کرده بودند. البته این استقبال دشواری هایی نیز برای شاگردان امیرقلعه نویی به وجود آورد و شاهد سنگ پراکنی و فحاشی در بازی نیز بودیم.


با این حال و در شرایطی که به نظر می رسید، استقبال پرشمار از این بازی و حضور هواداران، می تواند کار را برای شاگردان امیرقلعه نویی دشوار کند، یک ضربه والی تماشایی از مرتضی منصوری در دقیقه 10 که از سمت راست خط هجومی سپاهان و از گوشه های محوطه جریمه نواخته شد، شرایط را به سود طلایی پوشان تغییر داد.


این گل باعث شد تا سپاهان راحت تر به کار ادامه دهد ولی تا پایان نیمه اول موفق به گلزنی نشد. در نیمه دوم هم این روند ادامه داشت، تا اینکه در دقیقه 83 و وقتی ضربه علی قربانی با واکنش فوق العاده دروازه بان خیبر به محوطه جریمه بازگشت، مهدی کیانی با شوتی پرقدرت گل دوم بازی را ثبت کرد.


نکته جالب توجه اینکه مهدی کیانی پس از گلزنی شادی نکرده چراکه اصالتا این بازیکن اهل خطه لرستان است و در طول بازی نیز بارها مورد تشویق قرار گرفته بود.


ثبت گل دوم، کار را برای شاگردان قلعه نویی راحت تر کرد و آنها یک دقیقه بعد موفق شدند با ضربه علی قربانی که روی پاس در عراض سجاد شهباززاده به او رسیده بود، دروازه تیم میزان را برای بار سوم باز کنند.

 

امیرقلعه نویی با ترکیب زیر شاگردانش را به مصاف خیبرخرم آباد فرستاده بود و سه تعویض نیز انجام داد:
پیام نیازمند - گئورگی ولسیانی - عزت الله پورقاز - مرتضی منصوری (محمدرضا مهدی زاده ) - امید نورافکن - مهدی کیانی - سجاد شهباززاده - محمد محبی - علی قربانی - رضا میرزایی (محمدرضا حسینی) و کریمی ( سعید آقایی).

دیدگاه‌ها