کد خبر : 1640306 | 08 مهر 1398 ساعت 21:03 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرژ گناربری:

نباید اجازه درخشش به هری کین بدهیم

سرژ گناربری، ستاره جوان بایرن مونیخ مدعی شد آنها مشتاق بازی کردن مقابل تاتنهام هستند.

نباید اجازه درخشش به هری کین بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب و در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف تاتنهام در لندن خواهد رفت و سرژ گناربری ضمن تمجید از هری کین، ابراز امیدواری کرد آنها بتوانند در مهار این مهاجم خطرناک انگلیسی موفق ظاهر شوند.

 

سرژ گناربری گفت: "بازی مقابل پادربون قطعا بهترین عملکرد ما نبود، اما مهم این است که ما پیروز شدیم. ما مشتاقانه منتظر بازی فردا هستیم و می‌خواهیم عملکرد خوبی را مقابل یک تیم قدرتمند مانند تاتنهام ارائه کنیم. بازی فردا مقابل تاتنهام برای ما بسیار مهم است. بایرن مونیخ می‌تواند با کسب پیروزی قدم بزرگی در مسیری درست بردارد.

 

1348299

 

ما باید با نگرش درست وارد زمین شویم. ما می‌دانیم که تاتنهام تیم قدرتمندی بوده و همیشه در دیدارهای مهم بسیار خوب بازی می‌کند. من هنوز چیز زیادی از استادیوم جدید تاتنهام ندیده‌‌ام، اما این استادیوم از بیرون بسیار مدرن به نظر می‌رسد و فردا بازی کردن در اینجا لذت‌بخش خواهد بود.

 

رویارویی هری کین و رابرت لواندوفسکی؟ هر دوی این مهاجمان شانس زیادی را از دست نمی‌دهند و تشنه گلزنی هستند. ما می‌دانیم که هری کین بسیار خطرناک است و ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا به او اجازه ندهیم گل بزند.

 

پیشرفت سال‌های اخیر؟ بعد از جدایی از آرسنال و در بایرن مونیخ من سخت تلاش کردم. مربیان نیز به من اعتماد به نفس و زمان دادند که این دو فاکتور مهمترین موضوع برای بازیکنان جوان است."

دیدگاه‌ها