کد خبر : 1640558 | 09 مهر 1398 ساعت 19:44 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

سادیو مانه: درگیری با صلاح؟ بخشی از فوتبال است

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول رابطه خود با محمد صلاح را خوب توصیف کرد.

سادیو مانه: درگیری با صلاح؟ بخشی از فوتبال است


به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل و در دیدار لیورپول مقابل برنلی، سادیو مانه در یک صحنه که محمد صلاح در موقعیتی خوب به وی پاس نداد به شدت عصبانی شد و گلایه کرد. اما حالا مهاجم گلزن سنگالی مدعی شد این اتفاقات در جریان فوتبال طبیعی بوده و آنها دوستانی صمیمی هستند.

 

لیگ برتر یا لیگ قهرمانان: "قطعا من هر دو را می گویم. ما لیورپول هستیم و هنوز چیزی برای از دست دادن نداریم. ما برای قهرمانی در هر دو جام خواهیم جنگید. من معتقدم ما این فصل قطعا بهتر از سال قبل هستیم. ما هر روز تلاش می کنیم تا بهتر شویم و حالا نسبت به فصل گذشته بالغ تر هستیم."

 

1431096

 

رابطه با محمد صلاح: "این فوتبال است و شما می خواهید گل های بیشتری بزنید. به پیروزی سیتی با هشت گل نگاه کنید، برای ما مهم است که امتیاز بیشتری بدست آوریم. محمد صلاح در آن صحنه من را ندید و من ناامید شدم، اما من و او دوستان خوبی برای یکدیگر هستیم."

 

دوران بازی کردن برای سالزبورگ: "من به عنوان یک انسان چیزهای زیادی در این تیم آموختم و البته که لیگ اتریش لیگ خوبی است. من کارم را در سالزبورگ شروع کردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم. آنها تیم خوبی بوده و عملکرد باکیفیتی ارائه دادند. سالزبورگ صدرنشین گروه است و ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم. این یک بازی ویژه برای من است زیرا من دو سال در آنجا حضور داشتم و اکنون باید مقابل سالزبورگ بازی کنم. من عاشق شهر و این باشگاه هستم و از دیدن هم تیمی های قدیمی ام خوشحال خواهم شد، اما ما می خواهیم مقابل سالزبورگ پیروز شویم."

دیدگاه‌ها