کد خبر : 1641081 | 12 مهر 1398 ساعت 12:40 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار به لیورپول: مراقب مهاجم لستر باشید

سادیو مانه، مهاجم لیورپول در آستانه دیدار فردای این تیم با لسترسیتی به هم‌تیمی‌هایش درباره جیمی واردی، مهاجم این تیم هشدار داده و گفت لیورپول باید در مقابل لستر بهتر از بازی‌های قبلی خود کار کند.

هشدار به لیورپول: مراقب مهاجم لستر باشید

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره خط حمله لیورپول در آستانه دیدار فردای این تیم با لسترسیتی در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به هم‌تیمی‌هایش درباره جیمی واردی مهاجم لستر هشدار داده و گفت لیورپول اگر می‌خواهد در بازی فردا به پیروزی برسد باید بهتر از بازی‌های اخیرش کار کند.

 

1431299

 

لیورپول چهارشنبه موفق شد در مقابل سالزبورگ در یک بازی دشوار به پیروزی رسیده و اولین برد خود در  فصل جاری لیگ قهرمانان را بدست بیاورد. لیورپولی‌ها که در آنفیلد ابتدا 3-0 از حریف پیش افتاده بودند نتیجه را 3-3 مساوی دیدند تا به لطف گل محمد صلاح با نتیجه 4-3 به پیروزی برسند. لیورپول صدرنشین فردا در لیگ برتر به مصاف لستر که در رتبه سوم جدول قرار دارد می‌رود و مانه می‌گوید لیورپول باید در این بازی بهتر از چند وقت اخیر کار کند و مراقب جیمی واردی، مهاجم زهردار لستر باشد.

 

سادیو مانه در این باره گفت:" من معتقدم ما اگر می‌خواهیم برنده شویم باید بهتر از بازی مقابل سالزبورگ کار کنیم چون ما لستر را می‌شناسیم. به خصوص امسال لستر خیلی قوی شده و تیم خیلی خیلی خوبی است".

 

1440058

 

ستاره سنگالی لیورپول در ادامه گفت:" ما بدون شک از بازی چهارشنبه در لیگ قهرمانان درسهای لازم را گرفته‌ایم و برای شنبه آماده خواهیم بود. بازی با لستر برای ما خیلی مهم است. لستر فصل را خیلی خوب شروع کرده. واردی همیشه برای این تیم گلزنی می‌کند و ما باید خیلی مراقب باشیم و اجازه ندهیم او ما گلزنی کند. بعد از آن هم باید از همه فرصت‌هایمان برای زدن گل استفاده کنیم. کلید پیروزی ما در این بازی همین است".

 

دیدگاه‌ها