کد خبر : 1640656 | 10 مهر 1398 ساعت 10:20 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاپی: آقای مجیدی! لطفا لیگ یک را هم ببینید

پاپی می‌گوید قطعی برق در دیدار با استقلال تمرکز بازیکنان و داور را بر هم زد.

پاپی: آقای مجیدی! لطفا لیگ یک را هم ببینید

به گزارش ورزش سه، محمد پاپی ستاره تیم گل ریحان در مقابل استقلال بود و موفق شد یک گل هم بزند. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی با استقلال عنوان کرد: همه دیدند ما سوار بازی بودیم اما استقلال برد. تا قبل از این که گل دوم را بخوریم بازی برابر بود اما روی یک اشتباه داوری گل دوم را خوردیم و تیم ما از هم پاشید. این هم به خاطر خستگی بچه ها و فشار بازی ها بود.

 

پاپی راجع به قطعی برق نیز گفت: از خود من گرفته تا بقیه بازیکنان این برق رفتگی باعث شد تا تمرکز ما از بین برود. فکر میکنم برای داور هم این اتفاق افتاد و باعث شد تا چند اشتباه انجام دهد. دلیلش را نمی‌دانم چون ما در این ورزشگاه همیشه زیر نور آفتاب بازی می‌کنیم و فکر میکنم آمادگی برگزاری بازی در چنین شرایطی را نداشتند.

 

وی درخصوص شرایط خودش اظهار داشت: خداراشکر در این پنج هفته دو گل زدم و در جام حذفی هم یک گل زدم. کادرفنی از ما می‌خواهند که در حملات بیشتر شرکت کنیم و همین موضوع باعث شد تا آزادی عمل بیشتری داشته باشیم و بتوانیم گل بزنیم.

 

بازیکن سابق سپاهان و تراکتور در پاسخ به سوالی درباره مربیگری محمد نصرتی هم گفت: نه این که من بخواهم تملق کنم اما به عقیده من آقای نصرتی پشتوانه این را دارند که خیلی موفق باشند. در دوران بازی هم بازیکن خیلی موفقی بودند، ارتباط ایشان با بازیکنان خیلی خوب است و امیدواریم با آقای نصرتی روزهای خوبی را داشته باشیم.

 

پاپی در پایان با اشاره به اهداف خود گفت: من پارسال هم لیگ برتر بودم و یک نیم فصل مسجد سلیمان بودم، امسال هم یک موضوعاتی دست به‌دست هم داد تا به گل ریحان بیایم، فقط میخواستم یک درخواست از کادرفنی تیم امید داشته باشم آن هم این است که لطفاً لیگ یک را هم ببینند چون اینجا استعدادهای بسیار خوبی حضور دارند‌.

دیدگاه‌ها