کد خبر : 1640715 | 10 مهر 1398 ساعت 13:00 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت پوگبا به یوونتوس هنوز منتفی نیست

کالچیو مرکاتو می‌گوید پل پوگبا ستاره منچستریونایتد و بازیکن سابق یوونتوس همچنان به دنبال بازگشت به تورین بوده و ممکن است تابستان آینده راهی یوونتوس شود.

بازگشت پوگبا به یوونتوس هنوز منتفی نیست

به گزارش "ورزش سه"، در طول تابستان شایعات زیادی درباره انتقال پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید مطرح بود ولی علاوه بر رئال، یوونتوس دیگر تیمی بود که شایعات متعددی درباره احتمال پیوستن پوگبا به آن مطرح می‌شد. به خصوص با توجه به اینکه پوگبا سابقه بازی در بیانکونری را دارد و گفته می‌شد او تمایل دارد به باشگاه سابقش برگردد و یووه را به یونایتد ترجیح می‌دهد.

 

1439581

 

اما در نهایت فرصت نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسید و پوگبا نه راهی رئال مادرید شد و نه راهی تورین. اما حالا کالچیو مرکاتو می‌گوید پوگبا هنوز از علاقه خود برای بازگشت به یووه منصرف نشده و احتمال دارد در تابستان آینده این انتقال صورت بگیرد.

 

بر اساس این گزارش، پوگبای 26ساله که پیش از پیوستنش به یونایتد در سال 2016 به مدت چهار فصل بازیکن یوونتوس بوده علاقه خود برای بازگشت به این تیم را به مدیران یونایتد اطلاع داده و اگر یووه در فرصت نقل و انتقالات بعدی با رقم 140 میلیون یورویی یونایتد برای او موافقت کند پوگبا یوونتوسی خواهد شد. این رقم بالا بدون شک مهمترین عاملی خواهد بود که یوونتوس را به خاطر خرید پوگبا دچار تردید خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها