کد خبر : 1640719 | 10 مهر 1398 ساعت 13:35 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش استرلینگ از پدیده 19 ساله منچسترسیتی

رحیم استرلینگ زننده گل اول سیتی به دیناموزاگرب می‌گوید دوست دارد فیل فودن، پدیده جوان این تیم و زننده گل دوم سیتی در بازی دیشب به تیم ملی انگلیس دعوت شده و در کنار او بازی کند.

ستایش استرلینگ از پدیده 19 ساله منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ، مهاجم ملی‌پوش منچسترسیتی دیشب در جریان پیروزی 2-0 این تیم مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان گل اول تیمش را به ثمر رساند و بعد از بازی با ستایش از بازی فیل فودن، پدیده جوان سیتی که گل دوم این تیم را به ثمر رساند گفت می‌خواهد فودن به تیم ملی انگلیس دعوت شده و در کنار او با پیراهن سه‌شیرها بازی کند.

 

1439584

 

شاگردان گواردیولا با پیروزی‌ای که دیشب در خانه خود استادیوم اتحاد با گلهای استرلینگ و فودن به دست آوردند تا این لحظه در لیگ قهرمانان کارنامه بدون نقصی داشته و همه امتیازهای ممکن را بدست آورده‌اند.

 

استرلینگ در پایان بازی دیشب با ستایش از پدیده 19 ساله سیتی فیل فودن گفت:" من از درخشش فیل فودن خیلی خوشحالم و دلم می‌خواهد در تیم ملی انگلیس هم با او همبازی باشم. اگر او همینطور به درخشش ادامه دهد شک ندارم که به تیم ملی خواهد رسید".

 

فیل فودن در رده‌های سنی مختلف در تیمهای ملی انگلیس بازی کرده و در سال 2017 در جام جهانی زیر 17سال به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شده است. اما فودن در منچسترسیتی کمتر از آنچه انتظار دارد توسط پپ گواردیولا به میدان فرستاده می‌شود هر چند شاید با درخشش او در بازی دیشب این روند از این به بعد تغییر کند.

 

دیدگاه‌ها