کد خبر : 1641078 | 12 مهر 1398 ساعت 12:20 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

گنابری: پدرم گفت حق نداری به بایرن ملحق شوی

سرژ گنابری، ستاره چهارگله پیروزی 7-2 بایرن مونیخ مقابل تاتنهام می‌گوید برای پیوستن به این تیم مسیر دشواری را پشت سر گذاشته و حتی پدرش ملحق شدن او به بایرن را برایش ممنوع کرده بود.

گنابری: پدرم گفت حق نداری به بایرن ملحق شوی

به گزارش "ورزش سه"، سرژ گنابری، ستاره 24ساله بایرن مونیخ که در جریان پیروزی بزرگ بایرن بر تاتنهام که سه روز پیش در لندن اتفاق افتاد چهار گل برای تیمش به ثمر رساند تا ستاره اول آن پیروزی باشد می‌گوید مسیر پیوستنش به بایرن بسیار دشوار بوده و در این مسیر حتی با ممنوعیت پدرش برای ملحق شدن به تیم باواریایی روبرو بوده است.

 

1440056

 

گنابری می‌گوید چهارده سال پیش زمانی که نوجوانی ده ساله بوده رویای بازی کردن در بایرن مونیخ را در سر داشته ولی پدرش با این خواسته او به شدت مخالفت کرده و حتی ملحق شدنش به بایرن را ممنوع می‌کند.

 

گنابری در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد گفت:" وقتی پدرم گفت حق نداری به بایرن ملحق شوی خیلی عصبانی شدم. عصبانی بودم و خیلی گریه کردم. ولی هیچ چیز نمی‌توانست نظر پدرم را عوض کند".

 

گنابری در ادامه گفت:" وقتی دوازده ساله شدم اجازه پیدا کردم که به اشتوتگارت ملحق شوم. راستش را بخواهید باید اعتراف کنم که در نهایت مشخص شد آن تصمیم پدرم خیلی هم اشتباه نبوده".

 

ستاره ملی‌پوش آلمانی بعد از پیوستن به اشتوتگارت در دوازده سالگی، از این تیم آلمانی راهی انگلیس شده و به آرسنال پیوست. اما زمانی که گنابری نتوانست رضایت آرسنال را جلب کند به صورت قرضی به وست برومویچ رفت. اما گنابری در بازگشت به کشورش آلمان و بازی در وردربرمن درخشید و بایرن فرصت را غنیمت شمرد تا او را به باواریا منتقل کند. تصمیمی که بازی مقابل تاتنهام نشان داد چقدر به نفع بایرن بوده است.

 

دیدگاه‌ها