کد خبر : 1641100 | 12 مهر 1398 ساعت 14:55 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: تیم ها مثل سابق از منچستر نمی ترسند

سرمربی نروژی شیاطین سرخ تایید کرد که تیمش احترامی که در گذشته نزد حریفان داشت را از دست داده است.

سولسشر: تیم ها مثل سابق از منچستر نمی ترسند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از گذشت 7 هفته از لیگ برتر با کسب تنها 9 امتیاز در رده دهم لیگ برتر قرار دارد. این ضعیف ترین شروع تاریخ یونایتد در لیگ برتر است. همچنین آنها از ماه مارس گذشته نتوانسته اند در خانه حریفان به پیروزی برسند و اکنون روز یکشنبه باید در زمین نیوکاسل به میدان بروند. یونایتد روز گذشته در لیگ اروپا برابر آلکمار نیز به تساوی بدون گل دست یافت درحالی که حتی یک شوت درون چارچوب هم نداشت.

تقریبا هیچکس برای منچستر شانس قهرمانی در لیگ را قائل نیست و این تیم بر خلاف دهه 90 و اوایل هزاره جدید، دیگر ترسی در رقبا ایجاد نمی کند.

 

 

Ole Gunnar Solskjaer Manchester United 2019-20

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در نشست خبری بازی با نیوکاسل گفت:« در دورانی متفاوت به سر می بریم. ما دیگر در دهه 90 نیستیم و این درست است که حریفان مثل سابق از ما نمی ترسند اما حالا یک تیم جدید داریم و می دانیم که فراز و نشیب هایی خواهیم داشت. من منتظر شکوفایی بازیکنان جوانم هستم. نمی دانم حریفان چه فکری در مورد ما می کنند. برخی مواقع احترام رقبا را داریم و برخی مواقع هم خیر. 

نمی توانم ذهنم را مشغول این کنم که حریفان در مورد ما چه دیدگاهی دارند. هدف ما پیشرفت است و به عنوان مربی، روی این مساله تمرکز کرده ام. باشگاه های زیادی نیستند که مثل ما روی جوانان شان حساب باز کنند. این بازیکنان شانس رسیدن به تیم اول را پیدا کرده اند و مطمئنم که بخشی از موفقیت های آینده باشگاه خواهند بود.»

 

سولسشر در مورد مصاف با نیوکاسل گفت:« مدت هاست در بازی های خارج از خانه پیروز نشده ایم ولی حسم به من می گوید که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. می دانم که سوالات در مورد عدم برتری ما در زمین حریفان تا روزی که بالاخره پیروز شویم، ادامه خواهد داشت و امیدوارم بازی با نیوکاسل به هدف مان برسیم.

استیو بروس تیم خوبی ساخته است و امیدوارم بازیکنان تاثیرگذار ما بتوانند سرحال و باطراوت به این بازی برسند. نیوکاسل ورزشگاه بزرگی دارد و یک مکان ایده ال برای فوتبال است. فکر نمی کنم مشکل پیروز شدن ما در خانه حریفان یک مشکل ذهنی باشد. ما تیمی داریم که می تواند بیرون اولدترافورد هم خوب کار کند.»

 

 

1438079

 

 

وضعیت مصدومان:« پوگبا ماه سپتامبر سه بازی را به دلیل مشکل زانو از دست داد ولی پس از بازی یکشنبه وقفه بازی های ملی را خواهیم داشت و او می تواند خود را برای بازی با لیورپول مهیا کند. بعید می دانم هیچکدام از مصدومان ما به موقع خودشان را برابر نیوکاسل برسانند؛ هرچند ترجیح می دهم تا تمرین فردا در این مورد صبر کنم.»

 

لازم به ذکر است که فیل جونز، فوسو منسا، اریک بایی، لوک شاو، ون بیساکا، پوگبا و مارسیال مصدومان منچستریونایتد هستند.

 

 

 

دیدگاه‌ها