کد خبر : 1641551 | 13 مهر 1398 ساعت 20:06 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته و اعتراف به اشتباه مقابل بارسلونا

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر انتظار دارد تیمش مقابل یوونتوس با شجاعت در میدان ظاهر شود.

کونته و اعتراف به اشتباه مقابل بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در لیگ قهرمانان شرایط اینتر چندان مساعد نیست، اما نراتزوری فردا شب در شرایطی در دیداری تعیین کننده میزبان یوونتوس خواهد بود که در هر شش بازی اول فصل خود در سری آ به برتری دست یافته است. آنتونیو کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد شرایط تیمش توضیح داد.

 

آنتونیو کونته گفت: "من انتظار یک بازی خوب بین دو تیمی که در حال حاضر در صدر جدول سری آ قرار دارند را دارم. اینتر و یوونتوس تیم هایی هستند که تاکنون بهتر از سایرین عمل کرده اند، اما ما هنوز در هفته هفتم فصل هستیم و ارزش های واقعی تیم ها با گذشت زمان مشخص می شوند.

 

1439795

 

آنچه ما می توانیم اطمینان داشته باشیم این است که این دربی ایتالیا بوده و بازی بزرگی است که همه مایل به تماشای آن هستند. ما باید میل، اشتیاق و شجاعت لازم برای حضور در این نوع بازی ها را داشته باشیم. هر مسابقه یک گام دیگر در سفر این فصل اینتر است، از جمله شکست در بارسلونا و ما باید ارزیابی کنیم که چه کاری درست انجام داده ایم و چه چیزی باید تغییر کند.

 

ما بعد از بازی خوب مقابل بارسلونا با شور و شوق فراوان در این مسابقه حضور می یابیم. ما ترکیب اینتر را نسبت به سالهای قبل به شدت تغییر داده ایم و در حالی که همه در مورد بازیکنان جدید صحبت می کنند، نباید فراموش کرد بازیکنانی از ما جدا شده اند که ستون اینتر بودند. سرعت اینتر در هر دو نیمه مقابل بارسلونا مشابه بود، اما در نیمه اول ما با حمله کردن به سمت دروازه حریف دفاع کردیم و در نیمه دوم عقب نشستیم که این اشتباه ما بود.

 

تلاش اینتر رسیدن به یوونتوس و کم کردن فاصله است، اما حقیقت این است که یوونتوس 25 بازیکن برنده در اختیار دارد که در لیگ قهرمانان و جام های جهانی بازی کرده اند، اما ما تازه متولد شده ایم."

دیدگاه‌ها