کد خبر : 1641673 | 14 مهر 1398 ساعت 13:19 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

بحران در نفت MIS؛ صبر تارتار لبریز شد

سرمربی نفت مسجدسلیمان قصد ندارد در تمرینات این تیم شرکت کند.

بحران در نفت MIS؛ صبر تارتار لبریز شد

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم نفت مسجدسلیمان در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر عملکرد خیلی خوبی داشته و توانسته از دیدارهای سختی که داشته 8 امتیاز جمع کند و بدون شکست باقی بماند. نفتی ها 4 بازی خود در هفته های گذشته را با تراکتور، استقلال، سپاهان و شهرخودرو که مدعی قهرمانی هستند برگزار کردند و در هیچ کدام از این مسابقات بازنده نبودند.آنها هفته گذشته نیز مقابل پیکان به برتری رسیدند تا نتایج خوب خود را تکمیل کنند.


مساله مهم اما مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان است. اعضای این تیم با وجود گذشت حدود 4 ماه از شروع فعالیت شان هنوز هیچ پولی دریافت نکردند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. در این خصوص مهدی تارتار سرمربی نفتی ها نیز بعد از برد مقابل پیکان اعلام کرده بود که تا زمان حل نشدن مشکلات در تمرینات تیمش حضور پیدا نمی کند.


با اینکه وساطت هایی صورت گرفته تا تارتار به تمرینات نفت مسجدسلیمان برگردد اما او به اطرافیانش اعلام کرده فعلا در تمرینات حاضر نمی شود.


به نظر می رسد نفت مسجدسلیمان با بحران عجیبی مواجه شده است. از آنجایی که وزارت نفت صراحتا اعلام کرده کمکی به باشگاه های نفتی نمی کند، فعلا اعضای نماینده مسجدسلیمان در لیگ برتر بلاتکلیف هستند و مشخص نیست چه اتفاقاتی طی روزهای آینده رخ می دهد.


گفتنی است؛ مسئولان باشگاه نفت به بازیکنان قول داده بودند تا پایان شهریور ماه درصدی از مطالبات شان را پرداخت کنند اما حالا با گذشت 15 روز از وعده شان هیچ پولی پرداخت نشده است.

دیدگاه‌ها