کد خبر : 1641805 | 14 مهر 1398 ساعت 23:15 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر بالاخره در سن سیرو گل خورد (عکس)

یوونتوس موفق شد پس از چهار بازی که اینتر در سن سیرو گلی دریافت نکرده بود، توسط پائولو دیبالا مقابل این تیم به گل برسد.


به گزارش "ورزش سه"، اینتری ها امشب در حالی به مصاف یوونتوس رفته اند که در چهار بازی قبلی خود در سن سیرو هیچ گلی دریافت نکرده بودند.  شاگردان کونته در هفته اول مقابل لچه با نتیجه ۴-۰ پیروز شده بودند. آن ها در هفته سوم میزبان اودینزه بودند و مقابل این تیم نیز به پیروزی ۱-۰ دست یافتند. در هفته چهارم با وجود این که اینتر مهمان میلان در سن سیرو بود اما باز هم گلی در این ورزشگاه دریافت نکرد و با دو گل در دربی شهر میلان به پیروزی رسید.

 

نراتزوری در هفته پنجم نیز با نتیجه ۱-۰ لاتزیو را در سن سیرو از پیش رو برداشت تا روند پیروزی های اینتر در خانه و بدون گل خورده ادامه داشته باشد. بالاخره اما این رکورد در بازی امشب توسط یوونتوس شکسته شد.


در دیدار امشب که از دقایقی پیش آغاز شد، یوونتوسی ها روی حرکت میرالم پیانیچ و پاس زیبای او به پائولو دیبالا به گل رسیدند. این ستاره آرژانتینی بیانکونری توانست با یک شوت محکم و دقیق که از بین پاهای اشکرینیار عبور کرد، دروازه سمیر هندانوویچ را باز کند تا اینتر پس از چهار بازی بدون گل خورده در سن سیرو، بالاخره یک گل دریافت کند. هر چند دقایقی بعد این گل توسط لائوتارو مارتینز و از روی نقطه پنالتی جبران شد تا بازی تا به این جا با نتیجه تساوی دنبال شود.

 

1440979

 

1440971

 

1440972

دیدگاه‌ها