کد خبر : 1641817 | 15 مهر 1398 ساعت 00:43 | 127.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان انتظارات مقابل سویا

هشدار به مدعیان کفش طلا، بازگشت باشکوه مسی(عکس)

لیونل مسی به دلیل مصدومیت های متوالی مجبور شد برای زدن اولین گل خود تا ماه اکتبر صبر کند و در نهایت امشب با یک کاشته تماشایی خبر از بازگشت خود داد.

هشدار به مدعیان کفش طلا، بازگشت باشکوه مسی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در اولین تمرین پیش فصل بود که دچار مصدومیت عضلانی ران پا شد. او به همین دلیل تور آمریکای بارسا و نیز هفته های ابتدایی لالیگا را نیز از دست داد. گفته می شد او برابر بتیس در هفته دوم قادر به بازگشت است اما در تمرین قبل از بازی برای بار دوم مصدوم شد. 

مسی برابر دورتموند و در دقایق پایانی به میادین برگشت و سپس در هفته پنجم برابر ویارئال در ترکیب ابتدایی بارسا قرار گرفت و دقیقه ششم پاس گل اول بارسا را به گریزمان داد اما پس از 45 دقیقه تعویض شد. سرانجام فوق ستاره آرژانتینی در بازی چهارشنبه شب برابر اینتر 90 دقیقه کامل در زمین بود تا مشخص شود مصدومیت را به طور کامل فراموش کرده است.

بازی با سویا می توانست آغاز گلزنی های مسی در فصل جدید باشد و همینطور هم شد. او که دو سه موقعیت خوب را در طول بازی از دست داده بود، دقیقه 78 روی یک ضربه کاشته به زیبایی توانست دروازه سویا را باز کند تا برتری بارسا 4-0 شود.

 

 

Image

 

Image

 

1441010

 

Image

 

 

1441013

 

این گل شماره 37 مسی در 37 بازی به سویا بود. او برابر این تیم بیش از هر تیمی گلزنی کرده است. مسی برابر سویا نیز بیش از هر تیمی پیروز شده است(29 بار). پس از سویا تیم های اتلتیکو و والنسیا با پذیرش 29 و 28 گل از مسی قرار دارند.

مسی 25 گل در لالیگا، 5 گل در کوپا دل ری، 5 گل در سوپرکاپ اسپانیا و دو گل در سوپرکاپ اروپا به سویا زده است. شش گل مسی از روی ضربات کاشته بوده است.

 

 

دیدگاه‌ها