کد خبر : 1641848 | 15 مهر 1398 ساعت 10:36 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

چند بازیکن تا سالم به ایران برمی‌گردند؟!

مصدومیت، سوغات کولاکوویچ از جام‌جهانی

تیم ملی والیبال در شرایطی که هنوز بازی‌های خود را در جام جهانی به نیمه نرسانده، ۲ بازیکن مصدوم دارد.

مصدومیت، سوغات کولاکوویچ از جام‌جهانی

به گزارش  "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در شرایطی با همان ترکیب تکراری راهی جام جهانی شد که خیلی از کارشناسان اعتقاد داشتند کولاکوویچ می‌توانست با استراحت دادن به ستاره‌ها هم در ژاپن به جوان ها میدان دهد و هم از خستگی، بی انگیزگی و البته مصدومیت بازیکنان اصلی جلوگیری کند.


این اتفاق نیفتاد و کولاکوویچ حتی حاضر نشد بازیکنی را جای سیدمحمد موسوی که از او مرخصی گرفته بود، کند. بدین ترتیب تیم ملی با ۱۳ بازیکن به ژاپن سفر کرد و بعد از ۲ شکست در ۲ بازی ابتدایی با ترکیب اصلی، در ۲ بازی بعدی با استفاده از جوان ها توانست ۲ پیروزی را کسب کند.


البته آخرین بازی ایران برابر برزیل بود که دیروز با نتیجه ۳-۱ به سود سلسائو به پایان رسید.


اتفاق تلخ و البته قابل پیش بینی در این چند بازی مصدومیت ۲ ستاره تیم ملی ایران بوده است. فرهاد قائمی که در همان اولین بازی با مصدوم شد و هنوز هم نمی تواند برای تیم ملی بازی کند. از سوی دیگر سعید معروف در هنگام گرم کردن برای بازی استرالیا دچار مصدومیت شده و به گفته پزشک تیم ملی تا ۳، ۴ روز آینده قادر به بازی نیست.


بدین ترتیب تیم ملی فعلا فقط ۱۱ بازیکن دارد و به خاطر همین کمبود بازیکن حتی کولاکوویچ مجبور شد از محمدرضا موذن، لیبروی دوم تیم به عنوان دریافت کننده در لحظاتی از بازی برزیل استفاده کند و ۲ لیبروی ایرانی همزمان در زمین حاضر بودند!


مشخص نیست در شرایطی که ایران باید ۶ بازی دیگر را در این تورنمنت برگزار کند، چند بازیکن می توانند با سلامت کامل جام جهانی را به پایان برسانند.

 

دیدگاه‌ها