کد خبر : 1642194 | 16 مهر 1398 ساعت 18:57 | 189.5K بازدید | 0 دیدگاه

با نصب دوربین مدار بسته و حصارکشی مجدد

جایگاه بانوان آزادی آماده می‌شود (عکس)

تمرینات تیم ایران برای انجام بازی مقابل کامبوج برای انجام مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی ادامه یافت.

جایگاه بانوان آزادی آماده می‌شود (عکس)

یه گزارش ورزش سه، روز گذشته دور چهارم تمرینات تیم ملی ایران پیش از دیدار مقابل کامبوج در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در زمین شماره یک  ورزشگاه آزادی در حضور بیست دقیقه ای اهالی رسانه برگزار شد و ملی پوشان زیر نظر مارک ویلموتس به انجام حرکات فردی و گروهی پرداختند.

 

از نکات جالب تمرین دیروز حضور پر رنگ کوین مینیا در تمرینات است که به عنوان trainer در اردوی تیم ملی این روزها وظایف زیادی بر عهده او محول شده است .

 

بعد از انجام حرکات انفرادی ویلموتس  خودش دست به سوت شد و با پوشاندن کاور به  برخی از بازیکنان ،یک بازی درون تیمی گذاشت و خودش در میانه میدان حضور یافت و هر بار با قطع بازی نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد که در برخی از صحنه ها شدت عصبانیتش بیش از حد بود و می توان گفت برخلاف روز قبل بسیار جدی تر رفتار می‌کرد.

 

 

بر خلاف اخباری روز گذشته، خبری از کشیدن حصار برای زنان  نیست و تنها چیزی که مشاهده می شد تفکیک جایگاه زنان در این دیدار  برای افزایش سکوها بود .چرا که برخلاف بازی قبلی که ورود بانوان در بازی پرسپولیس و کاشیما انتلرز آزاد شده بود ،سکوهای بیشتری برای این بازی در نظر گرفته شده است . به همین خاطر با وارد شدن به تونل شماره دو ،از جایگاه ۶ تا انتهای ۹ متعلق به خانمها در نظر گرفته شده که در بازی مقابل پرسپولیس این تعداد کمتر بود و همانطور که اشاره شد تعداد بیشتری از خانمها فرصت تماشای بازی را از نزدیک را  پیدا می کنند.

 

یکی دیگر از کارهایی که در حال انجام بود، نصب دوربین های مدار بسته در این جایگاه های مذکور بود که پیمانکاران در حین تمرین ملی پوشان مشغول نصب آن بودند و علاوه بر آن گیت های اختصاصی ورودی به ورزشگاه است که درست مانند آقایان،  خانمها میتوانند با وارد شدن به آن و نشان دادن کارت ملی در محل مورد نظر جواز ورود به ورزشگاه را پیدا کنند.

 

از نکات دیگری که در بازدید های قبل از این دیدار صورت گرفته است ساخت سرویس بهداشتی مخصوص بانوان است که جایگاه های ۶-۷-۸-۹ (منطقه بنفش) قادرند از آن استفاده کنند .


به نظر می رسد همه تمهیدات در ورزشگاه برای ورود خانم ها در نظر گرفته شده تا شاهد یک روز خاص در فوتبال ملی ایران باشیم.

 

 

 

1441572

 

1441573

دیدگاه‌ها