کد خبر : 1642197 | 16 مهر 1398 ساعت 19:08 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی جدید میلان امشب انتخاب می شود

به نظر می رسد حضور استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی و سابق اینتر روی نیمکت میلان قطعی است.

سرمربی جدید میلان امشب انتخاب می شود

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم برتری مقابل جنوا، اخراج مارکو جامپائولو تنها بعد از هفت بازی از میلان قطعی شده و طبق ادعای اسکای اسپورتس، انتظار می رود استفانو پیولی امشب قرارداد خود با میلان را امضا کرده و مسئولیت نخستین جلسه تمرینی فردا را برعهده بگیرد.

 

1197648

 

البته مارکو جامپائولو هنوز به طور رسمی اخراج نشده است ، اما چهار شکست در هفت بازی ابتدایی در سری آ و نمایش نامطلوب روسونری در ابتدای فصل، سران میلان را بر آن داشته تا خیلی زود با این سرمربی جدید الورود قطع همکاری کرده و با استفانو پیولی برای جانشینی وی به توافق دست یابند. قرارداد سرمربی جدید میلان دو ساله خواهد بود و تا ساعاتی دیگر امضا خواهد شد.

 

لوچیانو اسپالتی، سرمربی فصل قبل اینتر انتخاب اول میلان بود ، اما اخبار حاکی از آن بود که وی برای فسخ قرارداد فعلی خود با اینتر درخواست مبلع زیادی کرده بود و به همین دلیل حضور وی روی نیمکت میلان به دلیل عدم توافق با باشگاه قبلی منتفی شد.

 

از سوی دیگر، استفانو پیولی آماده پذیرش پیشنهاد ناچیز یک میلیون یورویی برای این فصل است و در صورت دستیابی به نتایج مورد انتظار سران میلان، قرارداد وی به سالی 1.5 میلیون یورو افزایش می یابد. استفانو پیولی دو سال قبل سرمربی اینتر بود و در نهایت با این تیم به رتبه نازل نهم دست یافت.

دیدگاه‌ها