کد خبر : 1642540 | 18 مهر 1398 ساعت 16:15 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر لحظه آخری؛محبی به جای دژاگه

ترکیب تیم ملی مشخص شد

ترکیب تیم ملی ایران برای بازی با کامبوج مشخص شد.

ترکیب تیم ملی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس تیمش را با ترکیبی نسبتا هجومی به زمین فرستاده است. شاگردان او از ساعاتی بعد در ورزشگاهی که 4 هزار هوادار بانو را در خود جای داده، به مصاف کامبوجی می روند که عملا نباید حریف سرسختی برای ایران باشد.

 

ایران در این بازی علیرضا بیرانوند را در درون دروازه دارد. مرد شماره یک تیم ملی که نمایش های خوبی را ارائه کرده، همچنان مورد اعتماد ویلموتس است و او نمی خواهد به گلر دیگری بازی بدهد. در دفاع میانی زوج مرتضی پورعلی گنجی و محمدحسین کنعانی زادگان تشکیل می شود. در سمت چپ میلاد محمدی و در سمت راست نیز رامین رضاییان ایفای نقش خواهند کرد.

 

خط هافبک سه نفره ایران را احسان حاج صفی، احمد نوراللهی و محبی تشکیل خواهند داد. این سه در لیگ نوزدهم برای تیم های پرسپولیس و تراکتور بازی می کنند و جزو بهترین های لیگ داخلی هستند. نوراللهی و حاج صفی احتمالا عقب تر از دژاگه بازی خواهند کرد البته احسان و احمد نور نیز توانایی چنین کاری را دارند.

 

در خط حمله مثلث طارمی، انصاری فرد و آزمون را خواهیم داشت؛ بازیکنانی که روی هم 12 گل ملی در سال میلادی جاری زده اند و عناصر خطرناکی محسوب می شوند.

 

ترکیب ایران برای بازی با کامبوج به شرح زیر است:


علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، احمد نورالهی، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاری فرد، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی طارمی، رامین رضاییان، محمد محبی و سردار آزمون

دیدگاه‌ها