کد خبر : 1643752 | 24 مهر 1398 ساعت 14:15 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورد جالب ستاره شیلیایی بارسلونا در لالیگا

آرتور ویدال تبدیل به طلسم بارسا در بازی های لالیگا شده است و هرگاه او در ترکیب ثابت به میدان می رود، آبی اناری ها بازنده میدان را ترک نمی کنند.

مورد جالب ستاره شیلیایی بارسلونا در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، تابستان 2018 بود که آرتورو ویدال از بایرن مونیخ به بارسا پیوست. او ابتدا قصد داشت راهی اینتر شود ولی وقتی پیشنهاد بارسا رسید، ترجیح داد فوتبالش را در اسپانیا ادامه دهد. کینگ آرتور هدفش از پیوستن به بارسا را کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ عنوان کرد؛ هدفی که فصل گذشته به آن نرسید.

 

 

1439915

 

 

ابتدای فصل گذشته ویدال بیشتر روی نیمکت حضور داشت اما وقتی ارنستو والورده(سرمربی) به او اعتماد کرد، به خوبی پاسخ آن را داد و در مقطع پایانی فصل به بازیکنی ثابت در بارسا تبدیل شد. شرایط برای ویدال در فصل جاری نیز تکرار شد و او هفته های آغازین نیمکت نشین بود ولی الان بالاتر از بوسکتس و پس از دی یونگ و آرتور ملو تبدیل به سومین هافبک مورد اطمینان والورده شده است.

نکته جالب در مورد ویدال اینکه بارسا هر زمان او را در لالیگا از ابتدا در ترکیب دارد، بازنده نمی شود. در 23 بازی لالیگا ویدال در ترکیب ثابت بارسا بوده و حاصل کار 15 برد و هشت تساوی بوده است.

با علم به این آمار شاید بهتر باشد والورده حداقل در لالیگا از ویدال در ترکیب ابتدایی استفاده کند.

 

 

1403442

 

دیدگاه‌ها