کد خبر : 1644054 | 26 مهر 1398 ساعت 10:40 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیاس، بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ پرتغال

ایکر کاسیاس جایزه بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ پرتغال را دریافت کرد. جایزه‌ای که هرساله توسط اتحادیه بازیکنان لیگ پرتغال اهدا می‌شود.

کاسیاس، بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس سنگربان اسپانیایی پورتو جایزه بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ پرتغال، یعنی فصل 2018-2019 را بدست آورد. این جایزه که هر ساله توسط اتحادیه بازیکنان لیگ پرتغال اهدا می‌شود در حالی به کاسیاس تعلق گرفت که تیم او پورتو سال گذشته فاتح لیگ پرتغال نشد ولی کاسیاس در طول فصل کمترین تعداد گل را دریافت کرد و به همین علت به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ انتخاب شد.

 

1444056

 

اتحادیه بازیکنان پرتغالی از 314 فوتبالیست تشکیل شده است. کاسیاس شخصا این جایزه را دریافت کرد و به همراه آن در مقابل عکاسان و خبرنگاران ایستاد.

 

کاسیاس بعد از دریافت جایزه به خبرنگاران گفت:" از همه هم‌تیمی‌هایم به خاطر این جایزه یعنی جایزه بهترین دروازه‌بان فصل گذشته تشکر می‌کنم".

 

کاسیاس در ادامه صحبتهایش گفت:" دریافت این جایزه برای من افتخار بزرگی است. امیدوارم این آخرین جایزه من نباشد و جایزه‌های خیلی بیشتری برایم در راه باشد. من از این موفقیت خیلی خوشحالم و از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم".

 

لازم به ذکر است که کاسیاس که ماه مه گذشته دچار حمله قلبی شد در حال حاضر در تمرینات عادی پورتو به همراه هم‌تیمی‌هایش تمرین نمی‌کند و وظیفه او در حال حاضر رابط بین کادر فنی باشگاه پورتو و مدیران این باشگاه است.

 

دیدگاه‌ها