کد خبر : 1644203 | 27 مهر 1398 ساعت 14:04 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

یکشنبه منتظرتان هستیم

درخواست باشگاه پارس جنوبی از هوادارانش

باشگاه پارس جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خود خواست روز یکشنبه به ورزشگاه تختی جم بروند.

درخواست باشگاه پارس جنوبی از هوادارانش

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر تیم پارس جنوبی در ورزشگاه خانگی خود میزبان صنعت نفت آبادان است و از این رو مسئولان باشگاه جمی از هواداران خود خواستند روز یکشنبه به حمایت از تیم خود بپردازند.


در اطلاعیه‌ای که باشگاه پارس جنوبی صادر کرده، آمده است:‌« با گذر از تمام دشواری ها و 6 آوردگاه طاقت فرسای لیگ نوزدهم، حالا پارس جنوبی جم به مرحله ای از تکامل و پیشرفت رسیده که می تواند حریفی سرسخت برای تمام لیگ برتری ها باشد. تیمی که در ورزشگاه آزادی پرسپولیس، مدعی قهرمانی را غافلگیر و در تبریز تراکتور ثروتمند را مقهور خود کرد؛ اگر بدشانسی ها نبود، اگر توپ هایش به جای تیر به تور می خورد، الان شگفتی ساز مسابقات لقب می گرفت و بیش از این تحسینش می کردند. 


با عبور همه این اتفاقات اما حالا در آستانه دیدار هفتم لیگ برتر مقابل نفت آبادان مجموعه پارس جنوبی بیش از گذشته به حمایت شما طرفداران خونگرم و بامعرفت نیاز دارد. شما در گذشته مرام تان را ثابت کردید و حالا انتظار این است روز یکشنبه هم با حضور همه جانبه در ورزشگاه تختی جم بار دیگر عشق تان به زنبورها را به رخ بکشید و به فوتبال ایران معنای جهنم زرد را نشان بدهید.


پس وعده ما یکشنبه ساعت 18 ورزشگاه تختی شهر جم. به امید دیدار.»

دیدگاه‌ها