کد خبر : 1645365 | 02 آبان 1398 ساعت 13:19 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه گواردیولا قبل از جذب ادرسون چه کسی بود؟

پیش از خرید ادرسون، پپ گواردیولا و منچسترسیتی به دنبال خرید برند لنو از لورکوزن بودند.

گزینه گواردیولا قبل از جذب ادرسون چه کسی بود؟

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در اولین فصل حضور خود روی نیمکت منچسترسیتی تصمیم به قطع همکاری با جو هارت گرفت و کلودیو براوو، دروازه بان شیلیایی و سابق بارسلونا راهی لیگ برتر شد. اما نمایش های کلودیو براوو چندان مورد نظر گواردیولا نبود و آنها در تابستان سال 2017 دوباره برای خرید یک دروازه بان جدید اقدام کردند.

 

1434889

 

ادرسون، دروازه بان جوان و برزیلی بنفیکا در آن مقطع راهی سیتی شد، اما در کتاب جدید در مورد گواردیولا به نام " سیتی تحت هدایت پپ، ساختن یک سوپرتیم"، فاش شد که پیش از جذب ادرسون، سیتیزن ها به دنبال انتقال برند لنو، دروازه بان جوان وقت لورکوزن بودند. البته عملکرد ادرسون در فصول اخیر به قدری خوب بوده که حتما مدیران سیتی حالا از انتخاب خود راضی هستند.

 

در این کتاب و به نقل از چیگی بگیریستین آمده است: "از بین ادرسون و برند لنو یکی گران تر بود و دیگری نیاز به حقوق بالاتر داشت. من پروسه انتخاب را به کادر فنی واگذار کردم و فران سوریانو مدعی شد ادرسون ارزان تر است."

 

برند لنو یک سال بعد با قیمت 22.5 میلیون پوند به آرسنال رفت و تا امروز از دروازه توپچی ها محافظت می کند. همچنین پیش از ورود کلودیو براوو، سیتی قصد داشت برای خرید مارک آندره تراشتگن نیز اقدام کند که این انتقال با مخالفت باشگاه بارسلونا مواجه شد.

 

1445880

دیدگاه‌ها