کد خبر : 1645444 | 02 آبان 1398 ساعت 21:45 | 62.9K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی کاپیتان یونایتد یادش رفت کاپیتان است(عکس)

هری مگوایر که در بازی امشب منچستریونایتد و پارتیزان بلگراد برای اولین بار کاپیتان یونایتد شده بود در مراسم پیش از شروع بازی، انداختن سکه را فراموش کرد و خبرساز شد.

وقتی کاپیتان یونایتد یادش رفت کاپیتان است(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دو تیم منچستریونایتد و پارتیزان بلگراد امشب از ساعتی پیش در قالب لیگ اروپا در بلگراد به مصاف هم رفتند، در مراسم پیش از شروع مسابقه، هری مگوایر، مدافع 26ساله یونایتد که برای اولین بار در این بازی بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را به بازو بسته بود پیش از شرکت در مراسم انداختن سکه توسط داور برای مشخص شدن زمین دو تیم به سمت هم‌تیمی‌هایش برگشت و فراموش کرد که به عنوان کاپیتان باید در مراسم انداختن سکه حضور داشته باشد.

 

1445962

 

داور مسابقه که دور شدن مگوایر از دایره مرکزی زمین را می‌دید فریادکنان او را فراخواند تا انداختن سکه را انجام دهد. مگوایر که متوجه اشتباه خود شده بود درحالیکه صورتش از خجالت سرخ شده بود برگشت و با داوران دست داد و در مراسم شرکت کرد.

 

1445964

 

درحالیکه ولادیمیر استویکوویچ کاپیتان پارتیزان صبورانه منتظر بازگشت مگوایر بود، صدای داور مسابقه خاویر استرادا فرناندز از دوربین‌های تلویزیونی به گوش می‌رسید که فریاد می‌زد:" مگوایر! هری!".

 

1445963

 

دیدگاه‌ها