کد خبر : 1645847 | 04 آبان 1398 ساعت 16:51 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

در یک نیمه دوم درخشان

سیتی 3-0 استون ویلا؛ بازگشت به پله دوم

منچسترسیتی با سه گلی که در نیمه دوم به استون ویلا زد، توانست به یک برد ارزشمند دست یافته و موقتا فاصله با لیورپول را به سه امتیاز کاهش دهد.

سیتی 3-0 استون ویلا؛ بازگشت به پله دوم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که پس از برتری شگفت انگیز شب گذشته لستر برابر ساوتهمپتون با نتیجه 0-9 رتبه دومی را نیز از دست داده بود، برای کاهش فاصله با لیورپول و بازگشت به رتبه دوم، محکوم به کسب سه امتیاز خانگی برابر استون ویلا بود.

 

 

1446470

 

 

سیتی مثل همیشه کار را هجومی آغاز کرد و دقیقه 4 می توانست توسط ژسوس به گل برسد اما از چند متری دروازه شوت زمینی او با اختلافی میلیمتری راهی اوت شد.

 

 

1446472

 

 

سیتی تیم برتر میدان بود و یکی دو فرصت نصفه و نیمه دیگر را نیز تا دقیقه 20 خلق کرد و از آنها استفاده ای نبرد تا اینکه ویلا دقیقه 22 اولین خطر جدی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد. شوت کات دار و فنی مک گین را ادرسون با کف دست برگشت داد و در برگشت داگلاس لوئیس نتوانست کار را تمام کند و گلر برزیلی سیتی توپ را راهی کرنر کرد. روی این صحنه بازیکنان ویلا اعتقاد به پنالتی داشتند.

کمی بعد برخورد توپ به دست مدافع ویلا شائبه پنالتی را ایجاد کرد ولی با بررسی وی ای آر دستور به ادامه بازی داده شد.

 

 

1446467

 

 

دقیقه 35 ویلا برخلاف روند بازی بار دیگر تا استانه گلزی رفت. سه شوت بازیکنان این تیم در یک صحنه بلوکه شد و در آخری بازیکنان ویلا معتقد بودند که توپ به دست استونز برخورده کرده ولی با بررسی وی ای آر این ادعا رد شد.

 

 

1446469

 

 

دو دقیقه بعد سانتر گوندوغان با ضربه سر استرلینگ همراه شد ولی توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 43 سیتی تا آستانه گلزنی پیش رفت اما داوید سیلوا پاس به عقب استرلینگ را نتوانست وارد دروازه کند و توپ با اختلافی اندک راهی اوت شد تا این نیمه با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

 

1446471

 

 

تنها 20 ثانیه از شروع نیمه دوم گذشته بود که سیتی به گل رسید. پس از شروع بازی توسط بازیکنان ویلا توپ به ادرسون گلر سیتی رسید و او هم با ارسالی بند توپ را به ژسوس رساند. ستاره برزیلی با سر توپ را به استرلینگ رساند و او هم در مصاف تک به تک توانست دروازه را باز کند.

 

 

1446487

 

1446489

 

 

سیتی پس از این گل تیم برتر میدان بود و دقیقه 63 برتری خود را مضاعف کرد. ارسال دی بروین از گوشه سمت چپ محوطه جریمه بدون اینکه به بازیکنی برخورد کند، راهی دروازه شد. گلی مشکوک به آفساید که پس از بررسی وی ای آر تایید شد.

 

5 دقیقه بعد سیتی به گل سوم رسید. این بار و پس از یک رفت و برگشت، گوندوغان  از درون محوطه جریمه با شوتی تماشایی دروازه ویلا را برای بار سوم گشود.

 

 

1446485

 

1446484

 

 

دقیقه 88 فرناندینیو با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد اما سیتی در غیاب او نیز توانست بازی را به راحتی کنترل کرده و در نهایت برنده بازی شود. در دقایق پایانی سیتی و ویلا هر کدام یک ضربه به تیر زدند تا در نتیجه پایانی تغییری حاصل نشود.

سیتی با این برد 22 امتیازی شد و به رده دوم جدول برگشت.

دیدگاه‌ها