کد خبر : 1645895 | 04 آبان 1398 ساعت 19:00 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

لایی جام جهانی؛ ریمایندر ایرانی ها برای پیکه!

مدافع باسابقه بارسلونا بار دیگر آماج شوخی های کاربران ایرانی در فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، دوره های اخیر جام جهانی فوتبال هر کدام با تصاویر خاصی در ذهن فوتبال دوستان ایرانی ثبت شده است. همانطور که جام جهانی 2014 با دیدار حساس آرژانتین و اتفاقات مختلف آن به یاد آورده می شود، تورنمنت روسیه هم گلچینی از قاب های مختلف است.

 

از پنالتی رونالدو و گل لحظه آخری به مراکش که بگذریم، دیدار دوم تیم ملی مقابل اسپانیا هم آبستن حوادث گوناگونی بود. یکی از اتفاقاتی که در ذهن ایرانی ها از این بازی ماندگار شد، لحظه دریبل وحید امیری و لایی زدن او به جرارد پیکه بود. مدافع باتجربه اسپانیایی تیم بارسلونا پس از خوردن این لایی، در بسیاری از صفحات فان فوتبالی سوژه شد و ترول های زیادی از جا ماندن او از یک بازیکن ایرانی ساخته شد.

همچنین کاربران ایرانی هم با شدت تمام به استقبال کلیپ این صحنه رفتند و تا مدت زیادی آن را در فضای مجازی دست به دست می کردند. مشابه این اتفاق، چهار سال قبل هم رخ داده بود؛ جایی که مهرداد پولادی در بازی مقابل آرژانتین دریبل زیبایی به لیونل مسی زد و کلیپ این صحنه در بین ایرانی ها وایرال شد.

 

1446547

 

اما جرارد پیکه روز گذشته با یک اقدام عجیب، خودش باعث سر زبان افتادن مجدد آن اتفاق شد. او در یکی از پست های اینستاگرام شخصی خود شماره تلفنش را منتشر کرد و سیل پیام ها و تماس ها از سمت مردم سراسر دنیا را روی گوشی موبایل خود دید.

یکی از این پیام ها که روی موبایل جرارد پیکه ظاهر شد، از طرف یک ایرانی بود. این کاربر ایرانی فیلم صحنه دریبل خوردن از وحید امیری را برای جرارد پیکه ارسال کرد و بار دیگر اتفاق تلخ جام جهانی را به مدافع سابق تیم ملی اسپانیا یادآور شد.

 

دیدگاه‌ها