کد خبر : 1646386 | 07 آبان 1398 ساعت 17:27 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر جدید؛ در نقش اولیور کان!

نشریه بیلد در گزارشی از نقش جدید مانوئل نویر، دروازه بان باتجربه بایرن مونیخ در این تیم صحبت کرد.

مانوئل نویر جدید؛ در نقش اولیور کان!


به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر در فصل جاری عملکرد پر فراز و نشیبی در ترکیب بایرن مونیخ داشته و میانگین گل های دریافتی این تیم نسبت به فصول قبل بالاتر است. اما نشریه بیلد مدعی شد در فصل جدید نقش مانوئل نویر در بایرن مونیخ تغییر کرده و او تبدیل به یک کاپیتان واقعی شده است.

 

1447178

 

دروازه بان بایرن حالا بیشتر در رسانه ها ظاهر شده و در مورد مسائل پیرامون باشگاه و حتی نکات تاکتیکی اظهارنظر می کند. همچنین وی ابایی از نشان دادن اختلافات با مارک آندره تراشتگن و پاسخ دادن به او نداشته و در هفته های اخیر بارها در مورد جایگاه ثابت دروازه بان تیم ملی آلمان صحبت کرده است.

 

این رفتار مانوئل نویر همگان را به یاد اولیور کان، کاپیتان و دروازه بان سابق بایرن مونیخ می اندازد. سنگربانی باجذبه که نقش یک رهبر بزرگ را در ترکیب تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ ایفا می کرد و حالا به نظر می رسد مانوئل نویر نیز خجالت را کنار گذاشته و راحت تر از گذشته می تواند چنین نقشی در تیمش داشته باشد.

 

جالب اینجاست که نیکو کوواچ، سرمربی جوان بایرن مونیخ نیز نه تنها مشکلی با این موضوع ندارد، بلکه چندی قبل در مصاحبه ای مدعی شد مانوئل نویر کاپیتان تیمش بوده و ایفای چنین نقشی از سوی او در ترکیب عادی و درست است.

دیدگاه‌ها