کد خبر : 1646387 | 07 آبان 1398 ساعت 17:34 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: نگرانی ام را به بازیکنان یوونتوس گفته ام

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس مدعی شد دیدار برابر جنوا برای تیمش دشوار خواهد بود.

ساری: نگرانی ام را به بازیکنان یوونتوس گفته ام

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که ابتدای هفته مقابل لچه متوقف شد، خوش شانس بود که اینتر نیز همین نتیجه را مقابل پارما تکرار کرد و صدرنشینی بیانکونری حفظ شد. حالا سرمربی یوونتوس در نشست خبری دیدار فردا شب مقابل جنوا، از تبدیل به گل نشدن موقعیت های گلزنی تیمش ابراز نگرانی کرده است.

 

دیدار برابر جنوا: "این یک بازی دشوار است و ما هرگز نباید سه امتیاز را برای خودمان تصور کنیم. جنوا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به نظر می رسد سرمربی جدید نیز تیم خوبی در اختیار دارد. ما همچنین به گذشته بازگشته و برخی از بازی تیم جوانان پاری سن ژرمن تحت هدایت تیاگو موتا را برای شناسایی سبک او مشاهده کرده ایم.

 

1435302

 

ما با سبک جدیدی از فوتبال تطابق پیدا می کنیم، بنابراین طبیعی است که کمی طول بکشد تا به بهترین شرایط برسیم. ما می توانیم پیشرفت خوبی داشته و در مسیر صحیح قرار بگیریم. تعداد کمی از ضربات در چارچوب ما تبدیل به گل می شود و این بیش از هر چیز دیگری یک مسئله ذهنی است. وقتی مقابل تیمی بازی می کنیم،  نباید رتبه این تیم در جدول را در نظر بگیریم، زیرا همه رقبا در مقابل یوونتوس با انگیزه بیشتری بازی می کنند.

 

من نگرانی خود را از این موضوع به بازیکنانم ابراز کرده و تلاش می کنم تمریناتی برای بهبود این روند در نظر گیرم، اما ما باید در مقابل دروازه مصمم تر باشیم. ما هنوز بهترین دفاع در سری آ را داریم اما شرایط لیگ تغییر کرده و همه تیم ها بیشتر دروازه رقبا را باز می کنند."

 

شرایط بازیکنان یوونتوس: "میرالیم پیانیچ مشکل عضلانی ندارد، اما باید شرایط وی را بررسی کنیم و دیروز او شانس بازی کردن نداشت. ایگواین نیز ضربه سختی خورده و دیروز از وضعیت خوبی برخوردار نبود، اما دوباره امروز شرایط او را بررسی خواهیم کرد. داگلاس کاستا نیز پس از 45 روز بازگشته و تنها یک جلسه تمرینی با تیم داشته است، اما باید ببینیم که او قادر است چند دقیقه بازی کند."

دیدگاه‌ها