کد خبر : 1646613 | 08 آبان 1398 ساعت 17:40 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی:

واقع بین باشیم؛ میلان اوضاع خوبی ندارد

سرمربی جدید میلان ضمن اعتراف به شرایط نامطلوب تیمش وعده روزهای بهتری را به هواداران داد.

واقع بین باشیم؛ میلان اوضاع خوبی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، میلان با تغییر مربی و حضور پیولی روی نیمکت این تیم هم روزگار خوبی را سپری نمی کند. روسونری چند روز پیش در زمین رم 2-1 شکست خوردند و پس از انجام 9 بازی با کسب 10 امتیاز در رده 13 جدول قرار دارند.

سرمربی جدید میلان از زمانی که جانشین مارکو جامپائولو شده، از دو بازی تنها یک امتیاز برای روسونری به ارمغان آورده است.

 

 

1444744

 

 

 استفانو پیولی که تیمش فردا شب در هفته دهم سری آ ایتالیا پذیرای اسپال پایین جدولی است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی با اشاره به شکست 2 بر یک تیمش مقابل رم گفت:«  باید واقع‌بین باشیم و تأکید می‌کنم در شرایط خوبی نیستیم، اما ما بهتر از چیزی هستیم که در بازی یکشنبه مقابل رم از خود نشان دادیم.

ما نباید برعکس عمل کنیم، ما زمان لازم برای پیشرفت در جدول رده‌بندی را داریم و نیاز به کسانی دارم که باانگیزه باشند و بخواهند خودشان را ثابت کنند. اگر ما در این جایگاه هستیم، به این معناست که ما اشتباهاتی داشته‌ایم. من نیاز به بازیکنانی دارم که پا پس نکشند.»

 

پیولی ادامه داد:« خیلی مهم است که تنها بازی به بازی پیش برویم و روحیه جنگندگی مناسبی داشته باشیم. شاید ما به لحاظ کیفی بهترین تیم نباشیم اما حداقل از حیث روحیه و مصمم بودن، می‌خواهیم بهترین باشیم. اگر کسی ترس‌هایی در وجود خود دارد، وقتش رسیده که آنها را گوشه‌ای بگذارد. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده، اما اگر خودمان را باور داشته باشیم، سپس هر چیز ممکن است.

هواداران احمق نیستند و می‌توانند بگویند که تیم چه زمانی با روحیه مناسب و پرتلاش بازی می‌‌کند و چه زمانی اینطور نیست. این بسته به عملکرد ما دارد که کاری کنیم هواداران با ما باشند. ارائه بازی خوب برای ما در این مقطع یک مزیت به شمار می‌رود، اما نیاز به یک ویژگی اصلی داریم و آن روحیه تیمی است.»

 

 

1444398

دیدگاه‌ها