کد خبر : 1646755 | 09 آبان 1398 ساعت 10:59 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: احساس میکنم به من توهین شده

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی، پس از تساوی دیشب تیمش در مقابل آتالانتا نسبت به مسائل داوری اعتراض کرد.

آنچلوتی: احساس میکنم به من توهین شده

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی دیشب از سری مسابقات هفته دهم سری آ ایتالیا میزبان آتالانتا بود. شاگردان کارلو آنچلوتی که تا دقایق پایانی بازی از حریف خود پیش بودند، در نهایت گل تساوی را دریافت کردند و با نتیجه ۲-۲ متوقف شدند. ناپولی با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و به رتبه ششم جدول سقوط کرد.

 

1447659

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی، پس از تساوی مقابل آتالانتا درباره این دیدار صحبت کرد. او گفت: "تیم من بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و کاملاً از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما در این دیدار شایسته پیروزی بودیم و از رقم خوردن این نتیجه متاسف هستم. با این وجود باید به تلاش و کار خود ادامه دهیم. ما در طول جریان بازی کاملاً همه چیز را در اختیار داشتیم؛ به خوبی پرس کردیم و یک نمایش فوق العاده را از خود ارائه دادیم."

 

در دقایق انتهایی بازی دیشب بین دو تیم ناپولی و آتالانتا یک صحنه مشکوک به پنالتی درون محوطه جریمه تیم مهمان رخ داد؛ موضوعی که داور آن را نادیده گرفت و همان توپ چند لحظه بعد تبدیل به گل تساوی آتالانتا شد. آنچلوتی در ادامه پیرامون این موضوع نیز گفت: " من هیچ وقت درباره مسائل صحبت نکرده ام اما حالا ترجیح می دهم که درباره این موضوع حرف بزنم. احساس می کنم که به من توهین شده است و من از این موضوع کاملاً ناراحت و ناامید هستم. همه چیز درباره این صحنه کاملا واضح بود و من چیزی نمی توانم بگویم. به نظر من این موضوع که داور حتی برای بازبینی صحنه نیز اقدامی انجام نداد کاملاً دردناک و عجیب بود."

 

دیدگاه‌ها