کد خبر : 1646963 | 10 آبان 1398 ساعت 10:00 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: برای میلان هیچ چیز غیرممکن نیست

استفانو پیولی سرمربی آث میلان بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل اسپال گفت اگر تیم میلان به پیشرفت خود ادامه دهد هیچ چیز برای روسونری غیرممکن نخواهد بود.

پیولی: برای میلان هیچ چیز غیرممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان دیشب در خانه خود سن سیرو به مصاف اسپال رفت و به لطف گل سوسو که در دقیقه 63 از روی یک ضربه آزاد به ثمر رسید موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد تا اولین پیروزی خود در دوران سرمربی‌گری استفانو پیولی را بدست بیاورد.

 

سرمربی میلان، استفانو پیولی بعد از این بازی از سوسو که پیروزی تیمش را رقم زده بود تمجید کرد و گفت سوسو می‌تواند بیش از این برای میلان مفید باشد. پیولی همچنین اعلام کرد که میلان اگر به روند پیشرفت خود ادامه دهد هیچ موفقیتی برایش غیرممکن نخواهد بود.

 

1447899

 

سوسو با انتقادهای زیادی از سوی هواداران میلان روبرو بود و حتی عده‌ای با طراحی یک هشتگ خواهان خروج او از ترکیب فیکس این تیم شده بودند. ولی این ستاره اسپانیایی در بازی دیشب به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و سه امتیاز را برای میلان به ارمغان آورد.

 

پیولی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من از بچه‌ها خواسته بودم با روحیه‌ای که مناسب میلان است بازی کنند. ما فرصتهای خیلی کمی به حریف دادیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. حیف شد که نتیجه تا اواخر بازی برابر بود ولی پیروزی دشوار می‌تواند به نفع ما باشد و برای بازی با لاتزیو آماده‌مان کند".

 

سرمربی میلان در ادامه درباره سوسو گفت:" سوسو کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. او می‌تواند برای ما مفیدتر باشد و من خوشحالم که مربی او هستم. ولی ما باید مثل یک تیم فکر کنیم. هیچ تیمی به خاطر یک بازیکن نمی‌برد یا نمی‌بازد. برای اسپال مقاومت 90 دقیقه‌ای سخت بود. آنها در نیمه دوم مرکز ثقل خود را عقب کشیدند و ما با دقت و برندگی بیشتری بازی کردیم".

 

دیدگاه‌ها