کد خبر : 1646994 | 10 آبان 1398 ساعت 13:15 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

هوینس: در زندان مثل بچه‌ها گریه می‌کردم

اولی هوینس رئیس بایرن مونیخ در مصاحبه به مجله باشگاه بایرن مونیخ از دوران زندان خود به جرم فرار مالیاتی صحبت کرده و می‌گوید در سلول زندان مثل بچه گریه می‌‌کرده.

هوینس: در زندان مثل بچه‌ها گریه می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ که در ماه نوامبر از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد در گفتگو با نشریه رسمی باشگاه، مجله 51، می‌گوید امیدوار است هواداران قبول کنند که او همیشه برای موفقیت بایرن از جان و دل تلاش کرده است.

 

هوینس در این مصاحبه از فرار مالیاتی که باعث به زندان افتادن او شده بود به عنوان بزرگترین اشتباهش یاد کرده و می‌گوید در سلول زندان مثل یک بچه گریه می‌کرده.

 

1447967

 

هوینس 49 سال از زندگی خود را در باشگاه بایرن مونیخ گذرانده و بازیکن، مدیر عامل و در نهایت رئیس این باشگاه بوده است. هوینس اما در نهایت در روز 15 نوامبر از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

 

هوینس در این مصاحبه گفت:" بزرگترین اشتباه من فرار مالیاتی بود. من از این بابت عمیقا متاسفم و هر کس به این خاطر از من انتقاد کند حق کاملا با او است. در روزهای سخت همیشه یاد کسانی می‌افتم که در زندان با آنها آشنا شدم. یک روز یک نفر از زندانی‌ها که آزاد شده بود در زندان نشسته بود و می‌گفت بیرون نمی‌رود چون نمی‌داند بیرون از زندان چکار باید بکند. این تجربه‌ها همیشه با من خواهد بود".

 

رئیس بایرن مونیخ در ادامه گفت:" همان موقع می‌دانستم که به زندان خواهم رفت. در چمپیونزلیگ آن سال وقتی در فینال ومبلی فرانک ریبری گریه کرد و هواداران اسم من را فریاد زدند آنقدر تحت تاثیر قرار گرفتم که باورم نمی‌شد. بعضی از نامه‌هایی که در زندان از هواداران بایرن به دستم می‌رسید آنقدر احساساتم را درگیر می‌کرد که در سلول زندان مثل بچه‌ها گریه می‌کردم".

 

 

 

دیدگاه‌ها