کد خبر : 1633468 | 08 شهریور 1398 ساعت 09:40 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

تایید شد؛ کناره‌گیری اولی هوینس از ریاست بایرن مونیخ

بعد از هفته‌ها گمانه‌زنی درباره سرنوشت ریاست باشگاه بایرن مونیخ، تایید شد که اولی هوینس، رئیس فعلی باشگاه در انتخابات بعدی ریاست بایرن مونیخ نامزد نخواهد شد.

تایید شد؛ کناره‌گیری اولی هوینس از ریاست بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که اولی هوینس، رئیس حال حاضر این باشگاه از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد ولی به عضویت در هیأت مدیره باشگاه ادامه خواهد داد. بعد از هفته‌ها گمانه‌زنی درباره سرنوشت ریاست بایرن سرانجام اعلام شد که هوینس در انتخابات بعدی نامزد پست ریاست نخواهد شد.

 

1430462

 

بر اساس این تایید باشگاه بایرن، هوینس 67ساله در انتخابات برای تعیین ریاست باشگاه که در ماه نوامبر برگزار خواهد شد خود را نامزد نخواهد کرد. هوینس به عنوان جانشین خود هربرت هاینر، مدیر اجرایی کمپانی آدیداس را پیشنهاد کرده و شورای مشورتی بایرن مونیخ به اتفاق آرا از او حمایت کرده است.

 

اما هوینس تا زمان برگزاری مجمع عمومی سالانه باشگاه که روز 15 نوامبر برگزار خواهد شد در پست فعلی‌اش خواهد ماند. بایرن مونیخ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:" اولی هوینس تا نوامبر 2023 به عنوان عضوی از شورای مشورتی بایرن مونیخ به فعالیت ادامه خواهد داد".

 

اولی هوینس در دوران فوتبالی خود یکی از مهاجمین مطرح تیم ملی آلمان غربی و باشگاه بایرن مونیخ بود. او در فاصله سالهای 1970 تا 1979 برای بایرن در بوندس‌لیگا 239 بازی انجام داده و برای این تیم 86 گل به ثمر رسانده است.

 

دیدگاه‌ها