کد خبر : 1647009 | 10 آبان 1398 ساعت 22:40 | 275.6K بازدید | 0 دیدگاه

از صبح تا شب در یادگار امام؛

ویژه: تمام حواشی جدال قرمز و آبی

بازی تراکتور و استقلال شش گل داشت و هزار و یک اتفاق ویژه که یک مسابقه جذاب را رقم زدند.

ویژه: تمام حواشی جدال قرمز و آبی

به گزارش "ورزش سه"، مهم ترین بازی این هفته فوتبال ایران بین تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد که در نهایت با پیروزی آبی ها همراه بود. باتوجه به وضعیت دو تیم در جدول، حساسیت این بازی نیز بسیار بیشتر شده و هواداران تراکتور هم از ساعات ها قبل و از نقاط مختلف، خود را به استادیوم رساندند تا حامی تیم مصطفی دنیزلی باشند.


 
آنچه که در زمین رخ می‌دهد جذابیت بسیار زیادی داشت اما باتوجه به حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه، ستاره های بزرگ در تیم ها و... اتفاقات گوشه و کنار مسابقه نیز از اهمیت بالایی برخوردار بود. اینجا محمد همتی به همراه گروه اعضای تحریریه، اتفاقات بازی را از ساعت ها قبل پوشش داده اند و تا پایان شب نیز همراه جدال سرخابی تبریز و تهران بودند؛ با ما همراه باشید.

 

 

۲۱:۴۶ - نوید مظفری و نوذر رودنیل اعتقاد دارند که شیخ دیاباته ابتدای بازی باید اخراج می‌شد.

 

۲۱:۳۹ - استراماچونی مسرور از این برد بزرگ با هوادارانش سلفی گرفت و اینجا به دوربین ما یک لبخند زد و سوار اتوبوس شد؛ چیزی که کمتر از استراما دیده ایم!

 

 

۲۱:۳۰ - فتحی خوشحال از گلزنی‌های شیخ دیاباته خرید یک مهاجم را به آینده واگذار می‌کند. حالا شاید درخشش شیخ باعث شود تا اصلا آبی ها بیخیال مهاجم نوک شوند.

 

۲۱:۰۰ - سیدحسین حسینی درباره تقابل با رشید مظاهری گفت: به این چیزها فکر نکرده‌ام اما امروز خیلی چیزها را ثابت کردم.

 

۲۰:۵۵ - نشست خبری مصطفی دنیزلی بسیار طولانی بود و خبرنگاران به شدت او را بابت این نتیجه مواخذه کردند. از ماجرای تعویض ها تا داستان ترجمه. پاسخ دنیزلی درباره آینده این بود: «من ستاره شناس (پیشگو) نیستم ».

 

1448143

 

۲۰:۴۰ - از اطراف ورزشگاه یادگار امام گزارش ها حاکی از ترافیک سنگین در اطراف استادیوم است.

۲۰:۳۳ - از بازیکنان تراکتور ایمان سلیمی و احسان حاج صفی در میکسدزون صحبت کردند و پیام ویژه هر دو قول بازگشت به بازی ها و جبران دو شکست متوالی بود.

۲۰:۱۹ - استراماچونی در نشست خبری گفت که دوست دارد در ۷۰ سالگی شبیه دنیزلی باشد! این را بگذارید کنار حرف های در گوشی ابتدای بازی تا مشخص شود چه علاقه ای بین این دو وجود دارد.

 

1448133

 

۱۹:۵۹ - استقلال پس از ۸ سال در مقابل تراکتور در تبریز برنده شد و پرگل ترین نتیجه خود را رقم زد.

۱۹:۵۴ - پس از گل سوم برخی از هواداران تراکتور ورزشگاه را ترک کردند اما گل ساسان انصاری تعویضی، آن ها را به استادیوم برگرداند.

۱۹:۵۰ - حملات تیم تراکتور ادامه دارند اما گل سوم هم وارد دروازه مظاهری شد. بازهم شیخ و این بار هواداران معتقدند هافبک دفاعی اشتباه کرده.

۱۹:۴۵ - گل دوم استقلال توسط شیخ دیاباته به ثمر رسید و روی سکوها دوباره فریاد عیبی یوخ به گوش می‌رسد. شیخ به سمت هواداران رفت و به سمت آن ها شادی کرد.

 

1448091


19:15- اشکان دژاگه پشت دروازه رشید مظاهری خود را گرم می‌کند؛ شاید دقایقی بعد به جای مازولا وارد زمین شود.

 

 

19:11 - این صحبت های در گوشی دنیزلی و استراماچونی بسیار جالب بود؛ احتمالا در نشست خبری در این باره از استراما سوال خواهد شد.

 

 

19:00 - عدم تحویل آیدی کارت خبرنگاران تبریز و سخت گیری ناظر بازی برخی ناهماهنگی ها را به وجود آورده است.

 

18:40 - عکس تیمی تراکتوری ها به شکلی ویژه انداخته شد و آن ها از هواداران خود تشکر کردند.

 

1448079

 

18:40 - شیخ دیاباته در محوطه پا به توپ شد و گلزنی کرد. واکنش ورزشگاه؛ «عیبی یوخ، عیبی یوخ...».

 

18:30 - گزارش ها از بیرون ورزشگاه حاکی از آن است که بسیاری از تی تی ها موفق به ورود به ورزشگاه نشده اند و به خانه برگشته اند.

 

18:20 - هواداران تیم تراکتور سرود قهرمانی میخوانند و به این شکل صدرنشینی موقت را جشن گرفته اند.

 

18:10 - گل آزادی استادیوم را به مرز انفجار رساند. آزادی اولین گل خود را به زیبایی وارد دروازه استقلال کرد.

 

ساعت 17: هواداران تراکتور به شدت علیه وریا غفوری و بازیکنان استقلال شعار می دهند.

ساعت 17:05 : هنگامی که دروازه بان های تراکتور برای  گرم کردن بدن های خود وارد زمین شدند،  اخباری و رشید مظاهری با هم سمت هواداران تیم خود رفتند.
 

۱۶:۲۵ - مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به درخواست هواداران برای عکس سلفی پاسخ مثبت دادند.


۱۶:۳۸ - اتوبوس استقلال با تاخیر وارد استادیوم شد. فتحی مدیر آبی ها نیز حضور دارد.

 

۱۶:۲۰ - اتوبوس تیم تراکتور وارد مجموعه ورزشگاه شد. هواداران به شدت این تیم را تشویق کردند.

 

16:10 - پیام حیدری به همراه کمک هایش با لباس شخصی وارد ورزشگاه شدند تا از زمین چمن بازرسی کنند.

 

 

15:56- طبقه دوم ورزشگاه نیز باز شده و تی تی ها به این سمت ورزشگاه نیز هجوم برده‌اند.

 

 

15:55 - برخی از طرفداران تیم استقلال در طبقه دوم هستند و وارد سکوها می‌شوند.

 

15:54 - در فاصله دو ساعت تا شروع بازی، این سکوهای پشت دروازه نیز پر شده اند.

 

 

15:51 - جایگاه تی تی کاملا پر شده و طرفداران حتی در راهروها نیز استقرار یافته اند.

 

 

15:40 - جاده های منتهی به ورزشگاه دچار ترافیک سنگینی شده‌اند و ورود به استادیوم با کندی انجام می‌شود.

 

15:31 - سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: ۴۵ هزار نفر از هواداران تراکتور بلیت خریدند و حدود ۱۷۰-۱۸۰ نفر هم استقلالی بلیت خریدند. قانون ۹۰ به ۱۰ همانطور که در بازی تراکتور و پرسپولیس رعایت شد در این بازی هم رعایت می‌شود. ورودی‌های هواداران مجزا هستند و امید است در بازی امروز مشکلی نداشته باشیم. امیدوارم تماشاگران تبریزی مانند بازی‌های گذشته فقط به تشویق تیم خودشان بپردازند و اگر این مسابقه حاشیه‌ای دارد حاشیه فوتبالی‌اش است.

 

 

 

15:22 - روزنامه هدف شماره روز گذشته اش را به بازی تراکتور و استقلال پرداخت؛ آواز هزار!

 

1448018

 

15:21 - شفر آخرین خارجی استقلال که به ورزشگاه یادگار آمد، دست خالی از این استادیوم بازگشت؛ حالا باید دید استراماچونی چه خواهد کرد.

 

1448017

 

14:20 - استقلال در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشته و امروز در صورت پیروزی 15 امتیازی می‌شود؛ یعنی یک قدم مانده تا پرسپولیس.

 

14:10 - یوکیا سوگیتا غایب بزرگ تراکتور در این بازی خواهد بود. او در مقابل نساجی شوتی استثنایی زد و حالا باید دید دنیزلی چه فکری برای جانشین او کرده.

 


14:05 -  ساعت 14 در استادیوم به روی هواداران تراکتور باز شد و آن ها وارد استادیوم شدند؛ با کاپشن و لباس های گرم زمستانی (عکس متعلق به بازی سال گذشته با استقلال).

 

1447989

 

14:00 - روزبه چشمی و داریوش شجاعیان مهم ترین غایبان استقلال خواهند بود و باید دید استراماچونی در غیاب این دو به چه بازیکنانی میدان می‌دهد.

 

13:45 - برخی از هواداران تراکتور در منطقه شاهگلی مستقر شده اند و از آنجا به صورت هماهنگ و از طریق اتوبان شهید کسایی راهی استادیوم خواهند شد؛ این کاری است که در بازی های قبلی نیز انجام می دادند.

 

13:30 - هم اکنون دمای هوا در تبریز 9 درجه بالای صفر استاما تا عصر به 6 درجه نیز خواهد رسید. حالا در نظر بگیرید که استادیوم یادگار امام در منطقه ای کوهستانی قرار دارد که طبیعتا سردتر از دیگر نقاط خواهد بود.

 

13:15 - این کاغذ نوشت یکی از طلافروشی هایی است که روز گذشته به اطلاع مردم رسانده جمعه به خاطر بازی تیم محبوبش تراکتور، تعطیل خواهد بود.

 

1447988

 

13:00 - بلیت بازی تراکتور و استقلال امروز با قیمت 10 هزار تومان فروخته می‌شود و بیشتر بلیت ها نیز اینترنتی به فروش رفته اند. باشگاه تراکتور سامانه تلفنی را نیز برای خرید بلیت تعبیه کرد.

 

12:45 - تراکتور برای صدرنشینی به یک پیروزی احتیاج دارد. فصل پیش این برد با گل اشکان دژاگه به دست آمد اما امروز شاید اشکان از روی نیمکت بازی را آغاز کند.

 

12:30  - در فصول قبلی استقلال هرگز موفق به شکست تراکتور در تبریز نشده؛ آخرین بار آبی پوشان با دو گل مجتبی جباری از روی نقطه پنالتی که اتفاقا پنالتی ها نیز جنجالی بودند، از سد تراکتور گذشتند.

 

12:15 - در طبقه بالای ورزشگاه جایگاه اختصاصی و کوچکی برای هواداران استقلال در نظر گرفته شده. آیا آن ها این سکو را پر خواهند کرد؟

 

12:00 - تراکتور و استقلال دیدار هیجان انگیزی است که هر سال هواداران زیادی را به خود جذب می‌کند. در مسیر ورزشگاه بنرهایی از طرفداران تراکتور وجود دارد که نشان می‌دهد آن ها از شهرهای مختلف به تبریز آمده اند؛ میاندوآب، بناب، مراغه و حتی جاهای دورتر مثل اردبیل!

 

1447987

دیدگاه‌ها