کد خبر : 1647013 | 10 آبان 1398 ساعت 14:35 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمله برادر اینسینیه به رونالدو و داوران ایتالیا

پنالتی ای که در دقیقه 95 بازی یوونتوس و جنووا برای بیانکونری گرفته شد و پنالتی هایی که برای ناپولی در بازی مقابل آتالانتا اعلام نشد خشم برادر لورنزو اینسینیه را به دنبال داشت.

حمله برادر اینسینیه به رونالدو و داوران ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، دو شب پیش بود که یوونتوس موفق شد دقیقه 96 بازی خانگی با جنووا به سه امتیاز باارزش دست یابد. کار برای میزبان گره خورده بود و بازی می رفت 1-1 به اتمام برسد که کریستیانو رونالدو دقیقه 95 پس از برخورد با مدافع جنووا خودش را نقش بر زمین کرد و داور را مجاب ساخت تا اعلام پنالتی کند. وی ای آر هم این پنالتی را تایید کرد و فوق ستاره پرتغالی یک دقیقه بعد توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. هواداران دیگر تیم های ایتالیایی اما معتقدند که رونالدو با شیرجه زدن تعمدی از داور پنالتی گرفته است.

 

 

1447593

 

 

همان روز در جریان بازی ناپولی و آتالانتا در سن پائولو اتفاقات داوری جنجالی رخ داد و سه پنالتی برای آبی های بندرنشین اعلام نشد تا مارکو اینسینیه برادر لورنزو اینسینیه ستاره ناپولی در اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر به کمیته داوران فوتبال ایتالیا حمله کند. بازی ناپولی و آتالانتا با تساوی 2-2 به اتمام رسید و برادر اینسینیه از این بازی و نیز بازی یوونتوس و جنووا به عنوان دلیلی برای ویرانه بودن فوتبال ایتالیا و وی ای آر یاد کرد.

در این تصاویر صحنه هایی که به سود ناپولی اعلام پنالتی نشده دیده می شود با این عبارت: شرمساری بزرگ.

 

 

1447999

 

دیدگاه‌ها