کد خبر : 1647308 | 11 آبان 1398 ساعت 17:51 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

بورنموث 1-0 منچستریونایتد

شکست غیرمنتظره منچستریونایتد در زمین بورنموث

تک گل دقیقه 45 جاشوا کینگ چهارمین شکست را به منچستریونایتد و اوله گنار سولسشر تحمیل کرد. این در حالی‌ست که شیاطین سرخ اخیرا روی دور برد بودند.

شکست غیرمنتظره منچستریونایتد در زمین بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از سه برد متوالی خارج از خانه (در همه رقابت ها) امروز به زمین بورنموث آمده بود. هر دو تیم 13 امتیازی بودند با این تفاوت که یونایتد به دلیل تفاضل گل بهتر در رده هفتم قرار داشت و بورنموث تیم نهم بود. بر خلاف شایعات، هری مگوایر، لیندلوف و مارکوس راشفورد نیز به این بازی رسیده بودند.

 

 

1448366

 

 

منچستریونایتد بازی را کاملا بهتر شروع کرد و دقیقه سوم بازی روی نفوذ دنیل جیمز از راست و ارسال زمینی او بخت مناسبی برای پریرا ایجاد شد ولی او دیر به توپ رسید.

4 دقیقه بعد پریرا بیرون محوطه جریمه موقعیت شوتزنی پیدا کرد ولی ضربه او با اختلاف از روی دروازه به بیرون رفت. بورنموث هم که نفوذ از کناره ها را در دستور کار داشت چندین بار با ارسال های خطرناک برای مدافعان منچستر ایجاد دردسر کرد ولی نتیجه ای به دنبال نداشت.

 

 

1448368

 

 

دقیقه 20 روی یک ضربه ایستگاهی از راست، توپ پس از برخورد به بدن مدافع بورنموث بیرون محوطه جریمه زیر پای دنیل جیمز فرود آمد اما شوت سرضرب او با اختلافی بسیار اندک راهی اوت شد.

 

بازی به تدریج متعادل شد و با کاسته شدن از فشار حملات یونایتد، همه چیز شکل آرام تری به خود گرفت. بازی می رفت با تساوی بدون گل در نیمه اول تمام شود که بورنموث به گل رسید.

 

 

1448371

 

1448372

 

 

دقیقه 45 بازی ارسال آدام اسمیت از راست درون محوطه جریمه به جاشوا کینگ رسید. یک استپ سینه و دریبل فوق‌العاده تماشایی و متعاقب آن ضربه تمام کننده کینگ از چند قدمی داوید دخیا باعث شد تا میزبان 1-0 پیش بیفتد و برنده به رختکن برود.

 

 

1448370

 

 

منچستر نیمه دوم را با هدف زدن گل تساوی آغاز کرد ولی حملات این تیم اغلب بی برنامه و بی حاصل بود. دقیقه 56 شوت پریرا را گلر بورنموث برگشت داد و در دریباند نیز اتفاق خاصی رخ نداد.

 

دقیقه 62 بازی دخیا دو بار متوالی دروازه یونایتد را نجات داد. ابتدا در مصاف تک به تک با جاشوا کینگ توپ را برگشت داد و چند ثانیه بعد با پا ضربه ضعیف هری ویلسون را مهار کرد.

 

 

1448379

 

 

دقیقه 74 هری ویلسون از چند قدمی دروازه اقدام به شوتزنی کرد اما این بار هم واکنش عالی دخیا مانع باز شدن دروازه یونایتد شد. 

از این لحظه یونایتد سراپا حمله شد تا از شکست فرار کند. پس از یکی دو شوت که دروازه بان برگشت داد، نوبت به گرین وود رسید اما ضربه این بازیکن در دقیقه 82 با بدشانسی به تیر برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.

 

1448378

 

 

دقیقه 89 شوت مک تامینای از بیرون محوطه جریمه بلوکه شد و این بخت هم برای یونایتد از دست رفت.

در نهایت حملات یونایتد نتیجه نداد و بازی با همان یک گل به سود بورنموث پایان یافت. منچستر با تحمل چهارمین شکست فصل، 13 امتیازی باقی ماند و بار دیگر در بحران فرو رفت.

 

 

دیدگاه‌ها